Reverb, galm. Klinkt bij nagenoeg elke versterker indrukwekkend. Zoniet dan istie stuk :-(
Reverb, galm. Klinkt bij nagenoeg elke versterker indrukwekkend. Zoniet dan istie stuk :-(
Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.
Favorieten/bladwijzers