Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
Ik ben definitief bezweken en ben sinds enkele dagen de trotse eigenaar van een Kemper. Ik versterk die trouwens over een roland ac 33 akoestische versterker en op slaapkamervolume klinkt dit geweldig goed! Ik ben echt super tevreden met mijn aankoop.
op slaaplamervolume en in studios klinken bijna alle modellers goed. Problemen beginnen vaak op hogere bandvolumes. Om dan nog de impact en het gevoel te krijgen van een echte versterker voor de speler, daar zit de grote uitdaging.