Multiplex plankje zo te zien of niet Wouter?
Gezien de donker meegespoten armrest.![]()
Multiplex plankje zo te zien of niet Wouter?
Gezien de donker meegespoten armrest.![]()
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Ja maar die sticker is er ook voor een andere reden, om dat gat waar de output heeft gezeten af te dekken.
Yup, multiplex plankje maar er zat oorspronkelijk een hele mooie hals op maar die zit nu op mijn Cherry Fido.
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Wat een heerlijk topic.
Ik heb vijf strats, maar mijn werkpaard is de 1997 Roadhouse Strat. Na 2001 is de serie in Mexico gemaakt met maple fretboard, maar dit is nog een Amerikaan met rosewood. Het is eigenlijk een American Standard met deluxe bridge en Texas Special pickups. De Texas Special in de brug is ooit kapot gegaan en vervangen met een Seymour Duncan Little '59.
Ik baal altijd nog een beetje dat de '59 iets witter is dan de licht vergeelde Texas Specials.
Hier is een recente video waar ik er slide op speel.
Ik heb ook nog een hele bijzondere zelfbouwstrat van Cubaans mahonie. Wil iemand die zien?![]()
Nice frank,
Ik krijg meteen zin in het het optreden van daniel norgen in juli in amsterdam. Ik kan dit altijd erg waarderen, ik snap er helemaal niets van hoe je dat allemaal tegelijk lukt, ik neem mijn hoed voor je af!
En ja die andere strat zou ik ook graag willen zien.
Klinkt goed Franky!
Btw, je witte pickup kan gefixt worden met een beetje (licht) bruine schoensmeer. Simpelweg een beetje erop smeren en je witte pickup is plotseling creme!
Thanks! Daniel Norgren is de bom. Dan ga ik snel even een foto van die strat maken. Ik ben nu bezig de brug iets naar achteren te zetten dus hij ziet er momenteel niet zo fotogeniek uit
Mooie tip, dank je! Ik ken alleen de truc met thee voor pots, maar dat is met pickups niet echt een optie.Klinkt goed Franky!
Btw, je witte pickup kan gefixt worden met een beetje (licht) bruine schoensmeer. Simpelweg een beetje erop smeren en je witte pickup is plotseling creme !
Afwerking vind ik niet zo strak.. Zie de binding in de cut out.. of maakt dat niet uit omdat het vintage is?
Drie zelf gemaakte Strats.
De witte heeft '54 customshop elementen.
De sunburst heeft Texas specials
De pink heeft lollars
![]()
Laatst gewijzigd door benwave; 7 augustus 2014 om 10:32
Favorieten/bladwijzers