Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 407 van 441 EersteEerste ... 307357397405406407408409417 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.061 t/m 4.070 van 4401

Discussie: Post je stack

Standaard

Ik ben eeuwig dankbaar voor degene van wie ik deze praktisch gratis heb gekregen in ruil voor het modificeren van zijn Wah.
    Het is mijn favorite amp. Gereviseerd en gemod naar Super-lead specs door Xavier van DR.Tube

Senior Member

Standaard

De Bogner OS is niet van mij, maar dit was mijn setup op mijn afstudeeroptreden.

Mijn '71 Fender Bandmaster en '92 Superlead Reissue. Soundje!! Binnenkort filmpjes

Senior Member

Standaard

ziet er sappig uit!

Senior Member

Standaard

Ziet er lekkerrrrrr uit!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Thanks guys!

Senior Member

Standaard

heb deze set al een poosje:
    bovenste cab heeft beyma fullrange speakers ivm gitaarsynths, onderste cab heeft een V30 en een G12H30 anniversary
    de jvm is licht gemodificeerd... heeft een choke en een pot om de negatieve feedback in te kunnen stellen... verder zijn de gloeizekeringen eruit gehaald
    de AFD is bone-stock

Senior Member

Standaard

mooie set. welke beyma's heb je gebruikt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big dooley Bekijk bericht
    verder zijn de gloeizekeringen eruit gehaald
    Mooie stack, maar waarom heb je de gloeizekering er uitgehaald. Die zitten er niet voor spek een bonen.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bates15 Bekijk bericht
    mooie set. welke beyma's heb je gebruikt?
    de 12AG100... freq bereik van 50Hz tot 18000hz... (heeft een zogenaamde whizzercone)
    ideaal voor wat ik doe, en hun gevoeligheid is ook niet mis... de V30 en H30 van celestion zijn ieder 100dB/1m/1w, maar leggen het echt af tegen deze jongens... electrisch gitaargeluid klinkt normaal gesproken voor geen meter met zulke speakers, maar ik gebruik een palmer PDI09 speakeremulator in de effectsloop van beide versterkers (evt gemixt met synths en/of akoestische geluiden)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Mooie stack, maar waarom heb je de gloeizekering er uitgehaald. Die zitten er niet voor spek een bonen.
    eigenlijk wel... sinds week 25 van 2007 worden JVM's niet meer met die dingen geleverd.
    ook oa de AFD, YJM, 2203KK en de nieuwe DSL-serie hebben ze niet meer...
    ze leverden nl meer problemen op dan dat er voorkomen werd. in eerste instantie wilde marshall helemaal geen gloeizekeringen inbouwen, maar door internationale regeltjes en andere blabla, waren ze genoodzaakt dit te doen, totdat ze aan konden tonen dat het een onzinnige manier van werken was, die meer kwaad dan goed deed

de mijne is eentje van de eerste productie en had ze dus nog.
    plannen om ze eruit te halen (wat marshall dan ook sterk adviseerde) waren er wel, maar werd op de lange baan geschoven...
    totdat er dus dit gebeurde:

die krengen werkten bovendien als weerstand en pas nadat de zekeringen gehardwired waren, kwam ik aan een gloeispanning van 6.3 volt... daarvoor kwam ik nooit boven de 5.7 volt uit
    als iemand dus een JVM 410H heeft van voor week 25 2007 (te zien aan het serienummer) laat deze krengen er dan uithalen!!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten