Xavier rocks!![]()
De Bogner OS is niet van mij, maar dit was mijn setup op mijn afstudeeroptreden.
Mijn '71 Fender Bandmaster en '92 Superlead Reissue. Soundje!! Binnenkort filmpjes![]()
ziet er sappig uit!
Ziet er lekkerrrrrr uit!
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
heb deze set al een poosje:
bovenste cab heeft beyma fullrange speakers ivm gitaarsynths, onderste cab heeft een V30 en een G12H30 anniversary
de jvm is licht gemodificeerd... heeft een choke en een pot om de negatieve feedback in te kunnen stellen... verder zijn de gloeizekeringen eruit gehaald
de AFD is bone-stock
![]()
mooie set. welke beyma's heb je gebruikt?
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
de 12AG100... freq bereik van 50Hz tot 18000hz... (heeft een zogenaamde whizzercone)
ideaal voor wat ik doe, en hun gevoeligheid is ook niet mis... de V30 en H30 van celestion zijn ieder 100dB/1m/1w, maar leggen het echt af tegen deze jongens... electrisch gitaargeluid klinkt normaal gesproken voor geen meter met zulke speakers, maar ik gebruik een palmer PDI09 speakeremulator in de effectsloop van beide versterkers (evt gemixt met synths en/of akoestische geluiden)
eigenlijk wel... sinds week 25 van 2007 worden JVM's niet meer met die dingen geleverd.
ook oa de AFD, YJM, 2203KK en de nieuwe DSL-serie hebben ze niet meer...
ze leverden nl meer problemen op dan dat er voorkomen werd. in eerste instantie wilde marshall helemaal geen gloeizekeringen inbouwen, maar door internationale regeltjes en andere blabla, waren ze genoodzaakt dit te doen, totdat ze aan konden tonen dat het een onzinnige manier van werken was, die meer kwaad dan goed deed
de mijne is eentje van de eerste productie en had ze dus nog.
plannen om ze eruit te halen (wat marshall dan ook sterk adviseerde) waren er wel, maar werd op de lange baan geschoven...
totdat er dus dit gebeurde:
die krengen werkten bovendien als weerstand en pas nadat de zekeringen gehardwired waren, kwam ik aan een gloeispanning van 6.3 volt... daarvoor kwam ik nooit boven de 5.7 volt uit
als iemand dus een JVM 410H heeft van voor week 25 2007 (te zien aan het serienummer) laat deze krengen er dan uithalen!!!
Favorieten/bladwijzers