Jammer genoeg niet de mondo is toch nog 50 euro goedkoper, maar ook ietsje minder uitgebreid.
Neem ik direct van je aan Minas..... Wat een mooi board. Mijn enige opmerking over de H9 was dat dat het enige high end pedaal was wat nog ontbrak.... Wat een board...
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Alligator behang in de aanbieding, dus plankje afgemaakt:
het backup-board (dat steeds vaker meegaat naar repetities), met fijne opties:
- uitgerust voor elektrische gitaren met piezo's: piezo's-> Fishman ->Boss volume -> losse DI // magnetische pickups->Danelectro->G3
- wet only, line-out van versterker 1 -> pedalboard -> versterker 2 voor delays/reverb/extra
- onder het bureau voor dagelijks jam/oefen/looper sessie
- direct-in, om zonder amp via mengtafel of monitors te spelen.
foto's van Pedaltrain Jr met 11 pedalen + wah (Tetris-stijl) volgen later.
![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Ik heb m'n pedaltrain uitgebreid met een EHX BASSBALLS nano
Pedaltrain MINI
MXR M80 Bass DI+
EHX Bassballs
MXR M87 Bass Compressor
MXR M133 Micro Amp
Korg PB01 Pitchblack
JHS Little Black Buffer
![]()
Van:
Naar:
Alles er weer afgehaald en nu helemaal netjes gemaakt. Ook de onderkant. Toch wel even wennen zo'n pedaltrain als je het echt netjes wil hebben. Je blijft kabels zien uiteraard, maar dt heeft ook wel weer wat. Ben nu wel erg tevreden. Nu alles gevoed door 2x Voodoo Lab pedaal power plus 2 i.p.v. 1 Voodo Lab Onespot en losse adapters.
This is Myne Booster
Fulltone Clyde
Fender Volume pedaal > TC Polytune
Boss OC-2
EHX POG 2
Crowther Hot Cake
Way Huge Pork Loin
Hermida Audio Zendrive
Malekko Ekko 616
Hofner Tremelo
Mr. Black Eterna
TC Flashback X4
TC Flashback
TC HOF mini
GLX ABY
> Vox AC 30 C2
Laatst gewijzigd door Riky; 8 juli 2014 om 22:53
Erg gaaf! Maar waarom de flashback x4 en de normale?
Favorieten/bladwijzers