Er komen mooie bordjes langs mensen! top!
Mijn board blijft telkens van inhoud veranderen. Wilde voor de gein eens een ledstrip voor de look proberen en daarnaast zijn de Bogner ecstasy, Wampler Sovereign (te gek pedaal overigens!), Polytune mini en de Dunlop volume X nieuw.
Ik heb ook nog een Xotic SP die er af en toe op staat, maar ik twijfel vaak; qua clean is de Wampler fijner aangezien ik daar meer hoog uit kan halen, maar qua effect op de drives is de SP wel lekker. Blijven proberen dus.
![]()
Hee. Een ledstrip had ik ook voor gekeken maar kon ik niet vinden voor 9 volt. Waar heb je die vandaan als ik mag vragen?
Het is helaas een 12-volt strip - heb er apart adaptertje voor, 2 of 3 op het stekkerblok maakt mij niet uit :-). had ze van buyledstrip.com
Dat is een mooi idee zo'n LEDstrip. Mooi board!
Mijn pedalboard is ook steeds meer vorm aan het krijgen. Alle pedalen zijn nu binnen, nu enkel opzoek naar een goed volume pedaal die ook als expressie pedaal te gebruiken is. En daarna alles bekabelen.
(De reden van de 2 Wahwahs alleen voor het idee, straks wah en volume)
Hoe bevalt die cioks voeding?
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Ahh ok. 12 volt zijn de meeste ja, die had ik ook al gevonden. Thnx
@ the sure thing: De Cioks is een geweldig apparaat met zeer veel mogelijkheden. Ik heb een tijd getwijfeld maar ben toch overstag gegaan door de vele mogelijkheden en flexibel blijf qua vervanging van pedalen. Zeker een aanrader, alleen jammer van de prijs.
@muziekschuur: Mooi apparaat, maar denk dat ik het meeste van dat de H9 wel uit de andere pedaaltjes kan krijgen. Maar ken de H9 ook niet super goed.
Favorieten/bladwijzers