-
Ok, ok.... Toch nog wat last minute veranderingen!
1x12 combo afgeblazen, op het nippertje. Waarom? Toch twijfel...
Ik dacht eerst toch voor de 2x12 combo te gaan nadat ik de 1x12 heb afgeblazen maar toch weer verandering in de situatie.
We zijn van oefenruimte verandert en het blijkt dat de andere gitarist zowel een 4x12 als een 2x12 cab heeft staan.
Zola s ik al aangaf heeft een top toch wel mijn voorkeur, ware het niet dat dat financieel even lastig werd.
Nu ik zolang een cabinet mag gebruiken van mijn mede bandlid ga ik nu toch een top aansluiten.
Nu nog even kijken welke; de Rockerverb 50 mkII of de Thunderverb 50.
Ik heb in het verleden een paar keer over een thunderverb gespeeld en dat is goed bevallen.
Kanaal A een lekkere brunch en B gebruikte ik als lead kanaal. Het fijne is dat er ook een ingebouwde attenuator inzit waardoor ik er ook thuis mee in de weer kan.
De Rockerverb heeft dan weer een echt clean kanaal en een brunch kanaal en heeft daarnaast meer gain dan een Thunderverb.
Nu heb ik niet zo heel veel gain nodig en zal de Thunderverb prima volstaan. Het clean kanaal is wel weer handig; ik speel enkele clean secties in bepaalde nummers. Nu werk ik ook graag met mijn volumeknop dus daar kan ik ook mee uit de voeten.
Kortom; op zoek naar een zaak die beide tops heeft staan en testen geblazen binnenkort.
Regels voor berichten