Gisteren even overleg gehad met de band. Het wordt toch de 1x12, mede doordat we vrijwel altijd over de pa gaan spelen en omdat wij oefenen in een kelder(trap op/trap af).
Gisteren even overleg gehad met de band. Het wordt toch de 1x12, mede doordat we vrijwel altijd over de pa gaan spelen en omdat wij oefenen in een kelder(trap op/trap af).
Favorieten/bladwijzers