-
Dank :-)
Beste mensen, bedankt voor de reacties. Als ik het mag samenvatten, vertellen jullie me:
a) dat het inderdaad belangrijk is om verschillende exemplaren van hetzelfde model uit te proberen
b) dat het niet heel gebruikelijk is om dat in één sessie te doen (omdat ze niet altijd tegelijk klaarhangen of -staan), maar ook niet absoluut onmogelijk
c) dat uiterlijk van een gitaar niet het belangrijkste mag zijn.
Dit is nuttige informatie; bedankt!
Wat c betreft, zeker, dat is zo, maar voor mij geldt in ieder geval dat het er wel degelijk toe doet. Zou misschien niet moeten, maar zo is het nu eenmaal. De ene gitaar vind ik veel mooier dan de andere, en van sommige modellen en kleuren word ik enthousiaster en hebberiger dan van andere.
Gelukkig heb ik al enkele goede gitaren en is er voor mij dus sowieso geen haast bij; ik kan me dus wel veroorloven om herhaaldelijk gitaren te proberen en desnoods te wachten op het volgende exemplaar. :-)
Nogmaals bedankt!
Laatst gewijzigd door Onkelpazuzu; 27 juni 2014 om 10:02
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers