Ik wou 'm net gaan bestellen (ik hou wel van het sjieke jasje) maar er staat niet bij hoeveel Ohm hij is ... heb jij die besteld uit mijn link? http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3...regelaar-LC-95
Ik wou 'm net gaan bestellen (ik hou wel van het sjieke jasje) maar er staat niet bij hoeveel Ohm hij is ... heb jij die besteld uit mijn link? http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3...regelaar-LC-95
www.visaton.com/en/chassis_zubehoer/zubehoer/lc95.html Jep dat moet haar zijn. Ze is wel 7 pleuries duurder geworden sinds ik haar kocht. Vreemd dat het er niet bij staat, stond er toen wel bij kan ik me nog herinneren.
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Gevraagd: Delay, Chorus
Ach, als je met ideal betaalt heb je bovende 25 euro geen verzendkosten. Als dit het enige is wat je bestelt heb je je 7 pleuries er al weer uit![]()
"Meten is weten, gissen is missen"
Jep! Ze is wel een hete donder trouwens... nondeju, ze laat zich flink heet opstoken.
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Gevraagd: Delay, Chorus
Grove fout aan mijn kant: ik moet 16 Ohm van mijn 8 Ohm speaker maken, dus 8R er in serie mee zetten. Maar dan heb ik ook een 16R L-Pad nodig ... of zou de L-Pad parallel aan de speaker al voor genoeg demping zorgen? Ik gok van niet ... 2 speakers zorgen ook niet voor 1/2 volume per speaker.
Of zowel een 8R in serie met de L-Pad als met de speaker?
amp > (lpad+8R) > (speaker+8R)
Heb je ook een 4Ω tab? Als je de 8Ω cab op de 4Ω tab aansluit en de 16Ω cab op de 8Ω tab (volgt u het nog?) dan kan het wel tegelijk.
Per tab lever je bij deze 2 mismatchen de helft van de stroom t.o.v. dat je bij een juiste match met 1 speaker zou hebben. Dus lever je in totaal secundair de korrekte stroom bij de afgiftespanningen. Volgens de vermogensoverdracht loopt dan primair ook de korrekte stroom.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers