Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 761 van 904 EersteEerste ... 261661711751759760761762763771811861 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.601 t/m 7.610 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Ik vraag me bij zulke waardes wel eens af of je er nog op durft te spelen.
    Ik zou hem sowieso meenemen naar optredens, je let er 1 minuut niet op en hij is gejat.

Senior Member

Standaard

Ach, gewoon die ene minuut ook opletten.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ik zou hem sowieso meenemen naar optredens, je let er 1 minuut niet op en hij is gejat.
    hoe groot is de kans dat iemand in het publiek zoiets herkent als zijnde zeldzaam en reteduur?, die kans is nihil, ze denken eerder een oud kreng laat ik de nieuwe epiphone die je mee hebt voor backup maar meenemen, als ze een gitaar willen stelen.

Standaard

Ik heb deze advertentie staan : http://www.tweedehands.nl/muziek/muz...191368080.html

Is dat een redelijk vraagprijs?

EJ

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Jong Bekijk bericht
    Ik heb deze advertentie staan : http://www.tweedehands.nl/muziek/muz...191368080.html

Is dat een redelijk vraagprijs?

EJ
    Mwoah, het blijft in de basis een Mexicaan uit 2003 die niet meer origineel is. Als je echt zelf van plan was die modificaties aan te brengen aan een Mexicaan, dan valt het te overwegen. Anders, een gewone Mexicaan zoeken, of een Japanner of iets doorsparen voor een fijne USA strat.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Mwoah, het blijft in de basis een Mexicaan uit 2003 die niet meer origineel is. Als je echt zelf van plan was die modificaties aan te brengen aan een Mexicaan, dan valt het te overwegen. Anders, een gewone Mexicaan zoeken, of een Japanner of iets doorsparen voor een fijne USA strat.
    euh tis mijn advertentie he. Ben benieuwd of mijn vraagprijs redelijk is....

Senior Member

Standaard

ik zou de waarde van de upgrades erbij vermelden, maar bedenk dat een MIM standard strat nieuw ook 500 euro kost.

Upgrades doen maar weinig met de verkoopwaarde, misschien is het zelfs beter om de gitaar terug in originele staat te brengen en de overgebleven onderdelen los te verkopen.

Senior Member

Standaard

Het is misschien redelijk als je iemand vindt die DIE upgrades ook wil aan DIE gitaar, wat best een kleine kans is. Voor dat bedrag zullen de meeste liever een upgrade van de fabriek willen hebben zoals een Classic bijvoorbeeld.
    Wat Frusci zegt, terugzetten en los verkopen zal sneller gaan.

Senior Member

Standaard

yup... en met een beetje geluk zelfs meer opbrengen.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Standaard

Denk dat ik dat dan maar ga doen. Bedankt allen!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten