verander je naam maar in mierenneuker
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Er is nog een reden dat de volumeknop daar zit, hij zit weinig in de weg. Ik gebruik hem weinig, om in goed Nederlands te zeggen "louder is better"
Vriendelijke groet,
Haha dat zijn minimale eisen van een muzikant. Toen ik mijn auto ging kopen tweedehands, had ik uit karton de vorm (zijkant) van mijn cabinet geknipt om er zeker van te zijn dat ik hem achterin zou kunnen schuiven (het is namelijk een sedan).
Toen ik vervolgens de verkoper vroeg om voor het testritje dit eerst nog even te checken keek hij toch raar
Overigens paste het met gemak, cabinet plat achterin de koffer van een seat toledo. Pedalenkoffer ernaast en de versterker en top op de achterbank.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
okee, dan heb je dus alleen je eigen spullen mee. Bij mij moet er nog een complete basinstallatie en een zanginstallatie bij. Is wel lekker voordelig, wij krijgen de hele band in 2 stationwagens.
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
1 hele zanginstallatie (2 van die grote kisten die je links ziet zitten) Mesa 2X12 vertical slanted. Een grote active monitor, Mengpaneel pedalboard, ergens een gitaar, een bassman en ikzelf
Alleen niet te snel over de rotonde gaan![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Zanginstallatie incl sub en 1 monitor, kist met licht incl bekabeling, kist met audio incl bekabeling, tas met mixer, tas met statieven, 1x12 combo, pedalboard en gitaar. Gaat allemaal net aan in de mini -vriendin kan er niet meer bij- maar ligt dan verder als een blok en draait als een dolle rond de rotonde.
Ik heb een paar jaar in een vw caddy gereden. Dat was kwa 4x12 en 2x 4he racks erinschuiven wel erg luxe, maar voor de rest helemaal niet. Geweldig autootje.
Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 18 maart 2014 om 10:19
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers