Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 402 van 441 EersteEerste ... 302352392400401402403404412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.011 t/m 4.020 van 4401

Discussie: Post je stack

Standaard

3x 6V6? 3??
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit hoor!! Is dat een soort low powered superlead?
    Inderdaad zo kun je het noemen, alleen qua volume live geen gebrek zeker niet voor clubs.
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Update en betere foto.

Gebruik de 4 cable method, zo gebruik je geweldige pre amp van de Carvin.

staat je volumeknob van die linkse gitaar nu niet op een heel rare plaats?
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Super Moderator

Standaard

staat je volumeknoP van die linkse gitaar nu niet op een heel rare plaats?

Klopt, ik kan er niet zo goed bij en heb me aangeleerd in de 11 jaar dat ik deze gitaar heb, mijn hand van de snaren af naar de knop moet bewegen. Het ontwerp is zo dat deze gitaar uit 1 stuk Swamp Ash is gemaakt met een zeer kleine ruimte voor de electronica. Veel hout, minimale holtes erin. Ik ervaar daardoor meer sustain. Er zit ook geen toonregeling op. Schakelaar voor element wissel (toggle) zit daar ook. Dus Volume en Toggle in 1 kleine schielded ruimte. Echt wel een fijne gitaar. Zelfs de afdekplaat aan de achterkant is van koper en afgedekt met hout.
    Vriendelijke groet,

Standaard

waarom heb je er een P van gemaakt? volume knob is gewoon engels voor volume knop hoor.
    en die extra sustain die je krijgt door dat beetje extra hout verlies je toch met die kahler

Senior Member

Standaard

Dit is mijn VHT Sig:X met bijbehorende FatBottom cabinet. In de cabinet zitten custom Eminence speakers. Mijn Mesa F50 combo heb ik geruild voor de top, daarna meteen naar Guitar Candy in Gent geraced voor de cabinet toen ik er achter kwam dat de importeur van Fryette ermee stopte. Een VHT / Fryette stond al jaren op mijn verlanglijstje maar het kwam er nooit van. Ze zijn ook zo vreselijk onvindbaar in Nederland.

Ik vind het een prachtig ding, je kan er alles mee van funk tot deathmetal zonder dat je een boost pedaal nodig hebt. De high gain geluiden blijven ook strak zonder pedalen. De klank blijft altijd open en transparant, met ontzettend veel definitie. In het begin schrok ik daar wel van want iedere inconsistente aanslag met je plectrum word enorm uitvergroot.

Het ding perst 100 watt uit 2 KT88's. De driekanaals preamp heeft per kanaal een toggle switch voor 100 of 40 watt, een toggle switch voor high/medium/low gain, en een switch voor de basis klankinstelling, en een eigen toonregeling + gain + volume per kanaal

Ik speel met de gedachte om mee te doen aan de faceplate inruil actie zodat de top ook een Fryette logo heeft maar eigenlijk vind ik het VHT logo mooier :-)
    Laatst gewijzigd door Bijl; 15 maart 2014 om 23:48
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

Standaard

knap man! en het VHT logo is inderdaad mooier

Standaard

prachtig hoor, die grote stacks. Maar hoe slepen jullie dat allemaal mee?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    prachtig hoor, die grote stacks. Maar hoe slepen jullie dat allemaal mee?
    Ik denk gewoon achter in auto?

Senior Member

Standaard

Ik snap je vraag ergens wel hoor. Vorige week nog twee keer naar Rotterdam gereden. Dan zie je naast veel mooie wagens toch een hoop van die kleine karretjes in kleurtjes als rose, en andere fluo spuitlagen rijden waarvan je denkt: hoe geraak je daar in godsnaam met vier in
    Wss zit de wegenbelasting bij jullie daar ook wel voor een groot deel tussen.
    Ik heb een Saab 9-3 diesel uit 2000. Als ik de hoedenplank weghaal krijg ik in dat koffer een cab, head in case, pedalenbak van 80 op 50 in flightcase vorm en twee gitaren in zonder de achterzetel plat te moeten leggen... Daarvoor heb ik hem ook gekocht 10 jaar geleden.

MS

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten