prachtig hoor, die grote stacks. Maar hoe slepen jullie dat allemaal mee?
prachtig hoor, die grote stacks. Maar hoe slepen jullie dat allemaal mee?
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Ik snap je vraag ergens wel hoor. Vorige week nog twee keer naar Rotterdam gereden. Dan zie je naast veel mooie wagens toch een hoop van die kleine karretjes in kleurtjes als rose, en andere fluo spuitlagen rijden waarvan je denkt: hoe geraak je daar in godsnaam met vier in
Wss zit de wegenbelasting bij jullie daar ook wel voor een groot deel tussen.
Ik heb een Saab 9-3 diesel uit 2000. Als ik de hoedenplank weghaal krijg ik in dat koffer een cab, head in case, pedalenbak van 80 op 50 in flightcase vorm en twee gitaren in zonder de achterzetel plat te moeten leggen... Daarvoor heb ik hem ook gekocht 10 jaar geleden.
MS
Haha dat zijn minimale eisen van een muzikant. Toen ik mijn auto ging kopen tweedehands, had ik uit karton de vorm (zijkant) van mijn cabinet geknipt om er zeker van te zijn dat ik hem achterin zou kunnen schuiven (het is namelijk een sedan).
Toen ik vervolgens de verkoper vroeg om voor het testritje dit eerst nog even te checken keek hij toch raar
Overigens paste het met gemak, cabinet plat achterin de koffer van een seat toledo. Pedalenkoffer ernaast en de versterker en top op de achterbank.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
okee, dan heb je dus alleen je eigen spullen mee. Bij mij moet er nog een complete basinstallatie en een zanginstallatie bij. Is wel lekker voordelig, wij krijgen de hele band in 2 stationwagens.
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
1 hele zanginstallatie (2 van die grote kisten die je links ziet zitten) Mesa 2X12 vertical slanted. Een grote active monitor, Mengpaneel pedalboard, ergens een gitaar, een bassman en ikzelf
Alleen niet te snel over de rotonde gaan![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers