Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 449 van 867 EersteEerste ... 349399439447448449450451459499549 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.481 t/m 4.490 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolchick Bekijk bericht
    hou op, ik lijd al aan acute vorm van GAS, maak het nou niet erger
    ik hou in mn uppie de bax-shop in de lucht
    Dat is nog niet te zien aan je -in mijn ogen zeer leuke- bamboe board coolchick!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Sorry voor de slechte foto.

Er moet nog wel een ehx pog bijkomen en een midi switcher. Lekker veelzijdig :-)

Senior Member

Standaard

Mooi die Strymon drieling. Ben je tevreden over de Mobius ter vervanging van het merendeel modulatie? Maw is hij over de breedte genomen goed?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minas Bekijk bericht

Er moet nog wel een ehx pog bijkomen en een midi switcher. Lekker veelzijdig :-)
    Dat boardje mag je wel verzekeren. Das bijna duurder dan mijn hele gitaarcollectie. Hoe bevalt de van weelden?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Dat boardje mag je wel verzekeren. Das bijna duurder dan mijn hele gitaarcollectie.
    Idd. Alleen de TU-3 (ik hoop dat het geen TU-2 is) valt een beetje uit de toom bij al dat boutique geweld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minas Bekijk bericht

Heel mooi setje!

Ik vraag me allen wel altijd af waarom ik zo vaak de Big Sky zie, maar dat komt omdat ik eigenlijk nooit reverb gebruik.
    Waar gebruik jij hem allemaal voor?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Idd. Alleen de TU-3 (ik hoop dat het geen TU-2 is) valt een beetje uit de toom bij al dat boutique geweld.
    TU-2 is een geweldig pedaal!?
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacrow Bekijk bericht
    TU-2 is een geweldig pedaal!?
    Ehm, nee. 2ct afwijking en een waardeloze buffer. Past helemaal niet bij de kwaliteitseffecten op dat bordje.

Senior Member

Standaard

Ik kwam wat foto's tegen, overzichtje vanaf 2008.

http://imageshack.com/a/img812/772/g39.gif

Standaard

Schizo910: mooi om de veranderingen over de jaren te zien. Ook erg mooi en net pedalboard (2013)!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankC Bekijk bericht
    Mooi die Strymon drieling. Ben je tevreden over de Mobius ter vervanging van het merendeel modulatie? Maw is hij over de breedte genomen goed?
    Hoi FrankC, ik ben zeer tevreden over de Mobius. Gebruik zelf vooral de Chorus, vibe, Rotary en phaser. Deze klinken allemaal erg goed (naar mijn mening) en het scheelt zeer veel ruimte op mijn board. Goede aanrader als je overtuigende modulatie effecten en ruimte wilt op je plank.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Dat boardje mag je wel verzekeren. Das bijna duurder dan mijn hele gitaarcollectie. Hoe bevalt de van weelden?
    Echt het meest overtuigende overdrive pedaal dat ik ooit bespeeld heb. Super gedefineerd en reageert perfect op je spel, tevens blijft het originele karakter van mijn versterker mooi intact waardoor het echt klinkt als een extra kanaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Het is een mooie TU2 :-) deze had ik nog liggen, gebruikte eerst een racktuner. Heb nog niet echt last van tone verlies met de tu2, welke tuner is een aanrader?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Heel mooi setje!

Ik vraag me allen wel altijd af waarom ik zo vaak de Big Sky zie, maar dat komt omdat ik eigenlijk nooit reverb gebruik.
    Waar gebruik jij hem allemaal voor?
    Dank je wel Michael. Ik gebruik de subtiele reverbs van de bigsky bij sommige cleane stukken en lichte overdrive. Maar gebruik hem vooral voor de meer extremere reverbs voor bijvoorbeeld covers van o.a. de Cure en Coldplay.
    Laatst gewijzigd door minas; 11 februari 2014 om 19:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten