welke delay imiteert die mooer?
welke delay imiteert die mooer?
Ibanez AD80, oud analoog ding.
een tijdje niets meer van me laten horen. Pedalwise niet heel veel verander de laatste tijd. Is een goed iets denk ik...Wellicht een midgain overdrive pedaal..
leek me i.i.g. leuk om mijn pedaalvolutie in chronologische volgorde even weer te geven: Dit is mede dankzij jullie guys!
2009
2010
2011
2012
2013 - heden
alle geweld komt ook nogsteeds uit de Mesa Boogie Maverick combo. Als aanvulling hoop ik ooit nog een Blue Angel te scoren.
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Hier mijn pedalboard(je)
Pedaltrain NANO
MXR M80 Bass DI+
MXR M87 Bass Compressor
MXR M133 Micro Amp
Korg PB01 Pitchblack
aan de onderkant van de pedaltrain zit een JHS Little Black Buffer
patchkabels en chain nog ff netjes maken en dan ready for use
Mad Professor Bluebird erop, voorheen van Dacrow. Maandag in band situatie proberen en dan beslissen of het een blijvertje is.
Dit is mijn eerste pedalboard. Het is een bamboesnijplankje, gewikkeld in Ductape, met een stukkie tapijt eronder tegen het krassen.
Ik lijd aan een acute aanval van het GAS(yndrome) dus dinsdag wordt mijn boardje uitgebreid en dan is mijn plankje te klein en moet ik een nieuwe oplossing bedenken. [IMG][/IMG]
Je zou eens naar de pedaltrains moeten kijken... Ik heb sinds een tijdje een pedaltrain nano en vind het ideaal :-)
hou op, ik lijd al aan acute vorm van GAS, maak het nou niet erger
ik hou in mn uppie de bax-shop in de lucht![]()
Hoe doe jij dat met de voeding van je pedalen op je pedaltrain nano?
Onder de pedaltrain heb ik de daisy chain met een druppel lijm vastgezet en daar prik ik een 1spot adapter in.
Favorieten/bladwijzers