Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Sorry voor de slechte foto.
Er moet nog wel een ehx pog bijkomen en een midi switcher. Lekker veelzijdig :-)
Mooi die Strymon drieling. Ben je tevreden over de Mobius ter vervanging van het merendeel modulatie? Maw is hij over de breedte genomen goed?
Ik kwam wat foto's tegen, overzichtje vanaf 2008.
http://imageshack.com/a/img812/772/g39.gif
Schizo910: mooi om de veranderingen over de jaren te zien. Ook erg mooi en net pedalboard (2013)!
Hoi FrankC, ik ben zeer tevreden over de Mobius. Gebruik zelf vooral de Chorus, vibe, Rotary en phaser. Deze klinken allemaal erg goed (naar mijn mening) en het scheelt zeer veel ruimte op mijn board. Goede aanrader als je overtuigende modulatie effecten en ruimte wilt op je plank.
Echt het meest overtuigende overdrive pedaal dat ik ooit bespeeld heb. Super gedefineerd en reageert perfect op je spel, tevens blijft het originele karakter van mijn versterker mooi intact waardoor het echt klinkt als een extra kanaal.
Het is een mooie TU2 :-) deze had ik nog liggen, gebruikte eerst een racktuner. Heb nog niet echt last van tone verlies met de tu2, welke tuner is een aanrader?
Dank je wel Michael. Ik gebruik de subtiele reverbs van de bigsky bij sommige cleane stukken en lichte overdrive. Maar gebruik hem vooral voor de meer extremere reverbs voor bijvoorbeeld covers van o.a. de Cure en Coldplay.
Laatst gewijzigd door minas; 11 februari 2014 om 19:37
Favorieten/bladwijzers