Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1269 van 1797 EersteEerste ... 269769116912191259126712681269127012711279131913691769 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.681 t/m 12.690 van 17961
    Senior Member

Standaard

"hij klinkt hetzelfde, omdat ie hetzelfde klinkt"

Senior Member

Standaard

Prachtig hypnotisch taalgebruik
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Knap, dat jullie aan de hand van een foto / advertentie meteen zien of weten dat het een oplichter of een nepaanbieding is.

Sommige zien er voor een Leek (ik dus) wel erg echt uit. zouden die nepper advertenties niet meteen verwijderd kunnen worden of in de advertentie een toevoeging Let op dit is verdacht. of is dat juridisch weer lastig.

Met dergelijk aanbieders wordt je een beetje huiverig een 2e hands instrument te kopen.

Met vr gr
    Han

Senior Member

Standaard

Een BEETJE huiverig zijn is vooral ook prima.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Knap, dat jullie aan de hand van een foto / advertentie meteen zien of weten dat het een oplichter of een nepaanbieding is.

Sommige zien er voor een Leek (ik dus) wel erg echt uit. zouden die nepper advertenties niet meteen verwijderd kunnen worden of in de advertentie een toevoeging Let op dit is verdacht. of is dat juridisch weer lastig.

Met dergelijk aanbieders wordt je een beetje huiverig een 2e hands instrument te kopen.

Met vr gr
    Han
    Hoe het juridisch zit weet ik niet, maar volgens mij kan je mp mailen bij verdachte zaken. Ook kan je na een reactie van iemand via mp kijken hoelang diegene aangemeld en actief is op marktplaats. Is dat al een aantal jaar, is de kans groot dat het een eerlijke adverteerder is.

Senior Member

Standaard

En in het geval van de Slash LP, deed de opmerking "copy" mij een beetje aan de authenciteit twijfelen
    Laatst gewijzigd door Dutch66; 9 februari 2014 om 10:40

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Hoe het juridisch zit weet ik niet, maar volgens mij kan je mp mailen bij verdachte zaken. Ook kan je na een reactie van iemand via mp kijken hoelang diegene aangemeld en actief is op marktplaats. Is dat al een aantal jaar, is de kans groot dat het een eerlijke adverteerder is.
    Het aantal jaar actief is de slechtste graadmeter ooit. Als iemand al 10 jaar verboden waar verkoopt wordt hij echt niet ineens wel betrouwbaar.

Senior Member

Standaard

Da's dan wel waar, maar in de praktijk handelen oplichters die willens en wetens neppers en verboden spullen verkopen niet 10 jaar vanaf een zelfde account. Hun accounts zijn net zo vluchtig als jouw geld.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Dit is anders een behoorlijke bijdehand persoon dus waarschijnlijk een door de wol geverfde oplichter. Hij heeft maar één foto van het echte product (kijk eens naar de plaatsing van de knoppen! Echt de slechts lijkende kopie die ik tot nu ooit gezien heb). Hij is echter wel zo bijdehand om geen plaatje van de kop te laten zien en ook nergens te benoemen dat er een bepaald merk op die kop staat. Dat betekend dat hij tot nu eigenlijk niets fout doet, we weten het allemaal maar er is geen bewijs.

Standaard

Ik kwam deze net tegen: http://www.speurders.nl/overzicht/ep...946294&sr_ab=0

Is die gitaar nep, iemand?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten