Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 115 van 178 EersteEerste ... 1565105113114115116117125165 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.141 t/m 1.150 van 1771
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Komen ook (weer) op Graspop. Misschien is het op z'n groot festival wat minder, maar ik heb er wel van geleerd dat ik Megadeth niet echt meer hoef te zien.
    Ach ja, ik kom ook zeker niet voor de vocals, maar de heren beheersen hun instrumenten wel meesterlijk. Ik heb ze vorig jaar in groningen gezien. Geen festival, gewoon Megadeth + supportband. Ik vond het geweldig. Super strak. Maarja, is ook 1 van mijn favoriete bands en Dave is 1 van mijn grootste invloeden op gitaargebied. Ik ving toen ook nog Dave's polsbandje
    Voor 12,50 kan je je geen buil vallen lijkt me.

Senior Member

Standaard

Om Tivoli in stijl uit te drinken enzo:
    http://www.tivoli.nl/agenda/3803/The-Ex-Festival
    Ik kom vast in de stemming:
    Mwa...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Beter dan die van Coal Chamber?
    Makkelijk.

Als ze speelt heeft ze wel kleren aan trouwens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Om Tivoli in stijl uit te drinken enzo:
    http://www.tivoli.nl/agenda/3803/The-Ex-Festival
    Ik kom vast in de stemming:
    Whuuuut gaat Tivoli weg?

Standaard

Ja. Ze stoppen aan de Oudegracht en openen in de nieuwe Vredenburg. De Helling gaat zelfstandig verder en is dus ook geen Tivoli meer dan. Check: http://www.tivoli.nl/nieuws/532/Tivoli-Tijdloos en http://www.tivoli.nl/TivoliVredenburg

OT: Vanochtend tickets voor Sziget besteld. Gaat van de zomer weer een mooie week in Boedapest worden
    Laatst gewijzigd door TW-Pieter; 6 februari 2014 om 16:05

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Makkelijk.

Als ze speelt heeft ze wel kleren aan trouwens.

Whuuuut gaat Tivoli weg?
    Nice, al mag ze wel iets meer eten. Beetje spek op een vrouw kan geen kwaad.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreverhaven Bekijk bericht
    Ze worden allemaal vanzelf dik en lelijk, laat ze dan maar in de tussentijd lekker slank en fit zijn!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreverhaven Bekijk bericht
    Volgens mij is ze behoorlijk gezond hoor, maar ook heel erg beweeglijk op het podium.

Super Moderator

Standaard

8 mei 2014 Steve Vai in de Melkweg. 9 mei in Uden.
    http://www.melkweg.nl

Geen idee met welke begeleidingsband maar ga er heen. Vorig jaar mei 2013 was hij in Groningen maar dat was met orkest en heb toch liever met een band.
    Vriendelijke groet,

Standaard Open atelier Pascale Lefebvre

Mijn vriendingetje is iets meer gekleed dan de dame hierboven, maar hoopt ook op voldoende belangstelling voor haar 'ding'.

Muziek, striptekenaar Theo van den Boogaard, geprojecteerde dingen en de mogelijkheid naar Pascale's werk te kijken.
    Tot daar!
    Vriendelijke groet, Gus

Afgezien van een leuke foto uit haar atelier (laat zich gek genoeg niet in Dropbox zetten), zond ze mij de volgende boodschap:
    Beste vrienden, collega’s en kennissen,

Nu in de vergadering van de Raadscommissie voor Burgers en Samenleving d.d. 22 januari 2014 de verhuizing van de ateliers aan de Amsterdamseweg 24 en de Van Weerden Poelmanlaan 4 naar de Bouwerij 81 voorlopig op de lange baan is geschoven willen wij u de gelegenheid bieden nog eens het werk van de bewoners van de beide ateliers te bewonderen.

Daartoe hebben wij 2 dagen Open Ateliers georganiseerd die op een bijzondere manier geopend zullen worden. Namelijk door een live optreden van de striptekenaar Theo van den Boogaard, begeleid door pianist Jakob Klaasse. De door hem geïllustreerde songs van Bob Dylan zullen gelijktijdig gepojecteerd worden.
    Uw aanwezigheid bij de opening aan de Amsterdamseweg 24 op aanstaande zaterdag 15 februari 13 u wordt op prijs gesteld.
    Vriendelijke groet,

Pascale

Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 12 februari 2014 om 11:52 Reden: weerbarstige foto

Standaard

Hmm eens even denken:

Dream Theater
    The Aristocrats
    Transatlantic
    Riverside
    Threshold / Kingcrow
    Steve Vai
    En waarschijnlijk naar Progpower, met o.a. Disperse, Chimp Spanner, Jolly, Pagan's Mind en Aeon Zen
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten