Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 120 van 178 EersteEerste ... 2070110118119120121122130170 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.191 t/m 1.200 van 1771
    Senior Member

Standaard

Volgende week even aan het rock'n roll infuus

Junior Member

Standaard

8 mei Steve Vai in de Melkweg.

Standaard

Gisteren Robert Cray gezien, heerlijke show. Simpele set up, maar erg goed gitaargeluid. Matchless stacks en volgens mij een vibrolux. volgende week delta saints.

Junior Member

Standaard

20 juni voor de 2e keer binnen een jaar naar John Mayer! Hopen dat het net zo goed wordt als in Oktober.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montecristo Bekijk bericht
    Gisteren Robert Cray gezien, heerlijke show. Simpele set up, maar erg goed gitaargeluid. Matchless stacks en volgens mij een vibrolux. volgende week delta saints.
    Fuck die delta saint spelen dus gelijktijdig met radio mosco in de winston. Die ga ik echt niet missen, anders had ik de lta saint ook wel meegepakt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    26 mei naar The Eagles in Sportpaleis in Antwerpen. Eerst lekker happen - hopelijk is het terrasweer - en dan naar Hotel California....
    Ik kan me niets verschrikkelijkers voorstellen dan dit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Fuck die delta saint spelen dus gelijktijdig met radio mosco in de winston. Die ga ik echt niet missen, anders had ik de lta saint ook wel meegepakt.
    Ik zag het inderdaad ook later pas. Is sowieso drama dag, we hadden al kaartjes voor Delta Saints, komt daar radio moscow bij en Anthrax op Fortarock. Zo is er maanden geen fuck te beleven en dan drie bands op 1 dag.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montecristo Bekijk bericht
    Ik zag het inderdaad ook later pas. Is sowieso drama dag, we hadden al kaartjes voor Delta Saints, komt daar radio moscow bij en Anthrax op Fortarock. Zo is er maanden geen fuck te beleven en dan drie bands op 1 dag.
    Voor mij is radio moscow net even belangrijker. Verleden jaar traden ze op inde vera. ik stap in de trein om 19:00 in Amsterdam, kom om 21:00 aan in Assen, trein gaat niet verder ivm zelfdoding voor een trein daar ergens. Na heel veel moeite komen we om 22:15 aan in Groningen, lopen de Vera binnen en ze spele al. Wij denken, ach net begonnen precies op tijd. Na 15 minuten "thank all for being here, this is our last song of the night". Godverdomme, uiteindelijk 7 uur lang gereisd voor 30 minuten muziek en twee biertjes.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Voor mij is radio moscow net even belangrijker. Verleden jaar traden ze op inde vera. ik stap in de trein om 19:00 in Amsterdam, kom om 21:00 aan in Assen, trein gaat niet verder ivm zelfdoding voor een trein daar ergens. Na heel veel moeite komen we om 22:15 aan in Groningen, lopen de Vera binnen en ze spele al. Wij denken, ach net begonnen precies op tijd. Na 15 minuten "thank all for being here, this is our last song of the night". Godverdomme, uiteindelijk 7 uur lang gereisd voor 30 minuten muziek en twee biertjes.
    Dan moet het zaterdag makkelijker gaan, toch? Ik ben voor de delta saints ook een keer naar Waterpop gegaan in Wateringen, ook wel een hele onderneming geworden uiteindelijk. Gelukkig wel de hele show kunnen zien, is voor mij de beste live band van de laatste jaren. Veel plezier bij Radio Moscow, die pak ik in de toekomst wel een keertje mee.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten