Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
Als Marktplaats koper ben je altijd kwetsbaar. Daarom zorg ik er altijd voor dat ik nooit geld overmaak, maar echt langsga bij de verkoper. Het verbaast me nog steeds hoe makkelijk mensen met geld omgaan en het maar lukraak overmaken, en ajb het niet op de crisis gooien, want dit is puur naief.
+1

Om een track & trace nummer moeten vragen? ...

Ik verzend als het even kan dezelfde dag waarop het bedrag is bijgeschreven het pakketje en stuur dan ook meteen een bedankmailtje waarin staat dat het pakket op de post is, ik vermeld het t&t nummer er in, vraag vaak nog even of ze een bevestiging willen sturen of ze het in goede orde ontvangen hebben en wens ze er veel plezier mee.

Lijkt me niet meer dan normaal.