Een charlie christian zit wel heel erg ver af van een special.
Een charlie christian zit wel heel erg ver af van een special.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
De CC pickup is een soort cultding geworden onder old school tele plukkers, Charlie Christian grote jazz held, pickup is schaars als kippentanden dus dan zegt zo'n pickup in je tele dat je een echte bent. Hoe het klinkt.. geen idee.
Lennon was natuurlijk een ander verhaal, die had nauwelijks kennis van dat soort dingen. Hij wilde een humbucker, bracht hem naar een luthier en die stopte er een oude jazz pickup in en Lennon vond het prima klinken dus hij hield het zo.
Oh de pick up, ik zat naar de gitaar te kijken. Nou ik snap, thx.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Zo, nou, ik heb ergens voor te sparen denk ik:
Allebei mahonie body, esdoorn top, esdoorn hals en ebben toets. Geen poespas, alleen een brughumbucker, helemaal mijn ding!![]()
Laatst gewijzigd door Brum; 8 januari 2014 om 13:17
Linkshandig.
![]()
Ik zou voorzichtig zijn met wat je zegt. Zeker tegenwoordig, met die NSA shit en zo.
![]()
Paranoia? Dat was toch in de '80's?![]()
Die optie is er ook, maar op de één of andere manier vond ik het een blote billen gezicht. En dat terwijl ik toch leentjebuur heb gedaan bij Jerry Cantrell zijn G&L Rampage, zonder slagplaat. Bij de tele had ik het precies andersom, dat was geen porem met slagplaat en een humbucker. Die kop is op verzoek ook naar eigen vorm te verkrijgen en ik zou het dan ook iets minder puntig willen op zich, maar dat ging niet in hun guitar builder programmaatje.
Is van deze site:
http://www.haloguitars.com/store/custom-guitars.html
Ook rechtshandig verkrijgbaar trouwens.![]()
Favorieten/bladwijzers