HO eens even, die eerste is lekker! Maar ik mag niet klagen want ik heb al een hollow Gretsch![]()
HO eens even, die eerste is lekker! Maar ik mag niet klagen want ik heb al een hollow Gretsch![]()
Jammer trouwens dat er maar zo weinig rode Gretsches zijn, want het misstaat ze bepaald niet vind ik.
Ik ben nu 46 jaren oud en ik heb nog NOOOOOOOIT een oefenversterkertje gehad. Onlangs zag ik een prachtige van Vox, die perfect in mijn woning zou passen, gezien die blauwe kleur van dat ding en mijn grote voorliefde voor Vox in het algemeen. Maar heren, dit is toch ook wel even iets heeeeeel moois hoor. Het is dat mijn moeder nooit zo in die stijl is blijven hangen, maar ik ken genoeg oudere vrouwen die voor hun man graag eens over het hart zouden willen strijken en eindelijk de bereidwillendheid zouden durven tonen (hoewel, een beetje secreet sleept er minstens nog een paar pumps bij uit) om manlief deze versterker te 'gunnen'. Helaas, al ruim een halve eeuw uit de mode. Sterker, zelfs als retromodel kom ie er niet meer in, TENZIJ de versterker (die met z'n 18 watt buizen amper mag worden afgedaan als 'oefenampje') gespoten zou worden in de kleuren van mijn kozijnen, erker-achtige uitbouw en het flinke middenstuk waar ooit de schuifdeuren zaten tussen suite en living. Dat heb ik namelijk allemaal geschilderd in de metallic kleur zoals dat te zien is op de foto van deze meer dan übergeile Gretsch. En DUSSSSSSS........ zie ik in dezen de uitgelezen kans om twee vliegen in één klap te slaan. Want ooooooo, wat een waanzinnig lekkere gitaar, zeg!!!
Ik zou die gitaar (mits perfect afgesteld) zou willen inruilen tegen al mijn gitaren (op 2 na).
Ik gebruik hoofdzakelijk amps om overdrive uit te halen, maar hier krijg ik toch wel een beetje GAS van:
Ja, ik weet het, maar hij ziet er ook zo lekker uit.![]()
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Favorieten/bladwijzers