Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 427 van 866 EersteEerste ... 327377417425426427428429437477527 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.261 t/m 4.270 van 8652

Standaard

Dank je buzzel! De enige thread over zelfbouw effecten die ik kan vinden is die van Bram19 en gaat over zijn feyentronics effecten. Is het niet ongepast om mijn effecten daar te plaatsen? Of kan ik die thread als een algemene zelfbouw effect post zien? http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...fbouw+effecten

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquitone Bekijk bericht
    Haha, ja daar is geen ontkomen aan voor mij. Ik zie mezelf niet echt als een Hendrix imitator omdat ik ook door veel andere stijlen/bands beinvloed ben zoals Black Sabbath, Pink Floyd, Radiohead en Sigur Ros, maar wat geluid betreft ben ik zwaar door Hendrix geinspireerd ja. Mijn Vox wah, '60 strat en Plexi style amp staan nog niet eens op deze foto :P
    Dan ben ik benieuwd naar wat voor muziek je maakt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquitone Bekijk bericht
    Dank je buzzel! De enige thread over zelfbouw effecten die ik kan vinden is die van Bram19 en gaat over zijn feyentronics effecten. Is het niet ongepast om mijn effecten daar te plaatsen? Of kan ik die thread als een algemene zelfbouw effect post zien? http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...fbouw+effecten
    Er is ergens een "custom pedaaltjes"-topic...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Er is ergens een "custom pedaaltjes"-topic...
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...aaltjes/page11

Die!
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Je ziet ook veel profs zoals john mayer, die zijn afgestapt van bijv. een midi switcher board. Wel een ander verhaal dan jouw board. Veel mooier kan je niet hebben, maar het vergt gewoon constante aandacht. En bij snel opbouwen, afbouwen, onoplettendheid ( of andere mensen die jouw spullen opruimen) ga je gewoon dit soort problemen tegenkomen.

Ik heb nu al een paar gigs gedaan met 2 pedalen en een tuner en het bevalt me uitstekend, heb ik meer tijd dan pak ik mijn pedalboard met 4 pedalen. En als ik wil kan ik ook nog ff lekker wisselen.
    Ik heb bij het bouwen van mn laatste pedalboard (dat ik nu ongeveer een 3-4tal jaren gebruik) rekening gehouden met zo'n situaties. In het repetitiekot of thuis kan je vaak rustig je materiaal opbouwen en afbreken, maar op een podium waar er een strakke curfew heerst verandert alles. Je moet je haasten, er lopen tal van andere mensen rond, je bent wat nerveuzer, ... ook heb ik gemerkt dat sommige roadies "kabelblind" zijn, die lekker simpel je pedalboard oppakken en wegstappen en erop rekenen dat de stroomvoorziening op die manier wel wordt uitgetrokken. Hetzelfde met de versterker. Woedend word ik ervan…

Na een tijdje ben ik minder aandacht gaan besteden aan het visuele en meer aan het fool-proof maken. Maar 't is dubbel: je steekt de stroomkabeltjes goed weg en je maakt ze vast (zoals ik nu wel doe…) wetende dat ze SOWIESO eens de geest zullen geven, of er nu veel frictie op zit of niet. Dus laat je de boel evengoed gwn los zitten. Nee?

Standaard

Zo, mijn eerste post in dit topic denk ik. De Flashback was een kerstcadeautje en vervangt een EHX Echo#1.

Standaard

Rafke Pafke,
    Mooi veelzijdige pedalen plank. Wat is dat voor Danelectro pedaal (die bruine)?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minas Bekijk bericht
    Rafke Pafke,
    Mooi veelzijdige pedalen plank. Wat is dat voor Danelectro pedaal (die bruine)?
    Thanks, op dit moment weet ik eigenlijk niet wat ik er nog bij zou opzetten. Als ik nog een nieuw pedaal zou aanschaffen lijkt het mij dat ik het zelden of nooit zou kunnen gebruiken in mijn bandje. Of het zou een compressor of zo moeten zijn.

Die Danelectro is een Coolcat Tremolo. Heel goedkoop tweedehands gekocht maar prima pedaaltje eigenlijk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    M5 en Micro Amp er af, Timeline er op, ietsje meer ruimte en alles weer netjes....
    En nu natuurlijk altijd, overal heel veel delay

Hoe is die Ultimate Drive? Dat is toch zo een thomann clone van de OCD? Is het de moeite waard?
    Fan van Jimmy Page

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten