Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 424 van 867 EersteEerste ... 324374414422423424425426434474524 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.231 t/m 4.240 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big dooley Bekijk bericht
    inmiddels weer wat verder hier met ontwikkelen... dit is het plannetje:

Mooi schoolvoorbeeld hoe je met een minimale setup toch goed uit de voeten kan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    "minimaal"

Senior Member

Standaard

Ik snap het niet meer met die line selector
    The Titanium White

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Deze Squier is de moeite waard om te koesteren

Standaard

Tof idee!

ik snap alleen absoluut de routing niet, want het plaatje is een beetje onduidelijk.

Treed je hier ook mee op trouwens? ik zou helemaal gek worden van al dat aansluiten. Dan heb je toch helemaal geen tijd meer om te ontspannen voor een show?

ik zou overwegen om een Switchblade GL aan te schaffen en alles gewoon in een compact rack te schroeven en met de GL te switchen. Scheelt volgens mij een hele hoop koppijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    , hahaha, geen last van een (aard)lusje hier en daar?
    Gezocht: 100x probe voor oscilloscoop
    Aangeboden: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haakman123 Bekijk bericht
    Ik snap het niet meer met die line selector
    die line selector is alleen maar om tussen de preamp te schakelen, AFD of JVM... het gekozen preampsignaal wordt indien gewenst gemixt met synths en/of akoestische geluiden, voorzien van evt effecten als ik dat wil en door beide marshall eindtrappen in stereo uitversterkt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommus42 Bekijk bericht
    , hahaha, geen last van een (aard)lusje hier en daar?
    valt echt enorm mee... en als er iets is, rekent die boss NS2 er wel mee af... die had ik sowieso nodig voor de high gain kanalen van de JVM, dus... voor de rest is het een kwestie van ground liften waar nodig

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Tof idee!

ik snap alleen absoluut de routing niet, want het plaatje is een beetje onduidelijk.
    tja... er zitten ook een paar custom gemaakte kastjes bij... eentje is een dubbele A/B switch, die 3 ingangssignalen naar 2 outputs geleidt, (zie net dat ik een connectie gemist heb ) de andere is een breakbox, die bepaalde kanalen van de 13-pin kabel breekt zodat ik een send en return heb en nog wat andere dingetjes

Treed je hier ook mee op trouwens? ik zou helemaal gek worden van al dat aansluiten. Dan heb je toch helemaal geen tijd meer om te ontspannen voor een show?
    yep... voorpret is de mooiste pret
    maar ik maak gebruik van multikabels... wil daar nog een keer een multistekker ala harting voor gebruiken... "klik" en klaar...
    verder is alles zo modulair mogelijk gehouden... ik kan desgewenst de hele bende kleiner maken tot een echt minimale setup met alleen de GR55, marshall JVM top in silent recording mode en die 2 monitor kastjes...
    heb die dingetjes net gekocht... is van voice systems, superspul... weegt geen drol en toch een max spl van 120dB

ik zou overwegen om een Switchblade GL aan te schaffen en alles gewoon in een compact rack te schroeven en met de GL te switchen. Scheelt volgens mij een hele hoop koppijn.
    wil niet zozeer alleen switchen, wil ook kunnen mixen... heb me niet verdiept in die switchblade hoor, wellicht dat ie dat ook kan?
    de reden dat ik een mengpaneel wil gebruiken (ben nog in ontwikkelingsfase zoals ik al zei) is dat ik ieder soort geluid (elec gitaar akoustisch en synths) kan bewerken naar smaak en door elkaar kan mixen... evt kan ik ook mijn zang over de monitoren sturen of een monitorsignaal...
    enige wat ik echt schakel is de keuze tussen AFD of JVM en de JVM kanalen zelf... wat overigens ook kan met die FC200, maar de JVM kan jammer genoeg alleen program change aan en geen control change, dus zit nog steeds die footswitch erbij

Senior Member

Standaard

Jezus wat een set-up. Ben wel erg benieuwd naar wat voor muziek je met zo'n rig maakt!

Senior Member

Standaard

die line selector is alleen maar om tussen de preamp te schakelen, AFD of JVM... het gekozen preampsignaal wordt indien gewenst gemixt met synths en/of akoestische geluiden, voorzien van evt effecten als ik dat wil en door beide marshall eindtrappen in stereo uitversterkt
    ah nu snap ik hem.
    Kon het niet zien omdat je de namen van de ingangen/uitgangen niet kan lezen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten