Wat een mooie plank! Ben je tevreden over je Line 6 draadloos?
Wat een mooie plank! Ben je tevreden over je Line 6 draadloos?
Jazeker, niks mis mee! Doet wat het moet doen.
Is dat dan de G30 versie.. Lijkt me echt geweldig om draadloos te spelen heb altijd ruzie met mijn kabel. kun je na gaan ik wist niet eens dat zo'n systeem bestond. Dacht altijd dat je zo'n lompe rack kast nodig had. Het line 6 pedaaltje op jouw plank intrigeerde me en toen ik ging Googlen kwam ik er achter wat het was. Lees er goeie reviews over. Denk dat ik mijn kerstaankoop al heb gevonden![]()
Die Alesis al gezien van 75 euro? (Draadloos)...
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Dat is helemaal tegek. Die is nog te betalen en ziet er ook strak uit. Hoe verhoud die zich tov de Line 6? Over die Alesis kan ik niets aan reviews vinden.
Daar valt bijzonder weinig te vinden over ja... Enige wat ik zou willen weten is hoe de geluidskwaliteit is en of de receiver ook een 9V voeding accepteert (draait op 2xAAA.....).
Iemand bereid zich op te offeren voor gitaarnet...?![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
De ontvanger kan idd gewoon op je pedalboard met de dc voeding dat staat op de site.. Geluidskwaliteit, geluidspectrum en (ook belangrijk) het bereik staan niet op de site. Verder klinkt het ook heel overtuigend. 1 nadeel dan, de gitaarkabel is een geheel met de zender. Geen eigen kabel dus en bij draadbreuk een probleem.
Kortom: Wij doen hier een oproep naar Alesis guitar wireless gebruikers!!! Meld u zich
inmiddels weer wat verder hier met ontwikkelen... dit is het plannetje:
![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Favorieten/bladwijzers