Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 423 van 866 EersteEerste ... 323373413421422423424425433473523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.221 t/m 4.230 van 8652
    Senior Member

Standaard

Wat een mooie plank! Ben je tevreden over je Line 6 draadloos?

Senior Member

Standaard

Jazeker, niks mis mee! Doet wat het moet doen.

Senior Member

Standaard

Is dat dan de G30 versie.. Lijkt me echt geweldig om draadloos te spelen heb altijd ruzie met mijn kabel. kun je na gaan ik wist niet eens dat zo'n systeem bestond. Dacht altijd dat je zo'n lompe rack kast nodig had. Het line 6 pedaaltje op jouw plank intrigeerde me en toen ik ging Googlen kwam ik er achter wat het was. Lees er goeie reviews over. Denk dat ik mijn kerstaankoop al heb gevonden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Is dat dan de G30 versie.. Lijkt me echt geweldig om draadloos te spelen heb altijd ruzie met mijn kabel. kun je na gaan ik wist niet eens dat zo'n systeem bestond. Dacht altijd dat je zo'n lompe rack kast nodig had. Het line 6 pedaaltje op jouw plank intrigeerde me en toen ik ging Googlen kwam ik er achter wat het was. Lees er goeie reviews over. Denk dat ik mijn kerstaankoop al heb gevonden
    Ja, is inderdaad de G30, ik ben er tevreden mee. Sommige vinden de zender van de G50 beter, deze is van metaal terwijl die van de G30 van kunststof is. Maar ik heb er geen problemen mee, is stevig zat.

Senior Member

Standaard

Die Alesis al gezien van 75 euro? (Draadloos)...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Dat is helemaal tegek. Die is nog te betalen en ziet er ook strak uit. Hoe verhoud die zich tov de Line 6? Over die Alesis kan ik niets aan reviews vinden.

Senior Member

Standaard

Daar valt bijzonder weinig te vinden over ja... Enige wat ik zou willen weten is hoe de geluidskwaliteit is en of de receiver ook een 9V voeding accepteert (draait op 2xAAA.....).

Iemand bereid zich op te offeren voor gitaarnet...?
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

De ontvanger kan idd gewoon op je pedalboard met de dc voeding dat staat op de site.. Geluidskwaliteit, geluidspectrum en (ook belangrijk) het bereik staan niet op de site. Verder klinkt het ook heel overtuigend. 1 nadeel dan, de gitaarkabel is een geheel met de zender. Geen eigen kabel dus en bij draadbreuk een probleem.

Kortom: Wij doen hier een oproep naar Alesis guitar wireless gebruikers!!! Meld u zich

Senior Member

Standaard

inmiddels weer wat verder hier met ontwikkelen... dit is het plannetje:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    De ontvanger kan idd gewoon op je pedalboard met de dc voeding dat staat op de site.. Geluidskwaliteit, geluidspectrum en (ook belangrijk) het bereik staan niet op de site. Verder klinkt het ook heel overtuigend. 1 nadeel dan, de gitaarkabel is een geheel met de zender. Geen eigen kabel dus en bij draadbreuk een probleem.

Kortom: Wij doen hier een oproep naar Alesis guitar wireless gebruikers!!! Meld u zich
    Er staat op de site niet bij of hij een 9v voeding accepteert toch...? Alleen maar dat er hij gevoed kan worden met een externe adapter.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten