Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 56 van 142 EersteEerste ... 646545556575866106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 560 van 1411
    Moderator

Standaard

Ik vraag me wel af of die Futura's nou echt trendy kleurtjes hebben en ik er geen verstand van heb of dat ze ontzettend foute keuzes hebben gemaakt. Bijna van die foute Fender pastelletjes, maar dan weer net niet.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Zoiets dan?

amerikaanse B versie van rob chapman of een phil X van de aldi... wat een debiel

en gibson... na het jaar 2000 moet ik er helemaal niets van hebben
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht

en gibson... na het jaar 2000 moet ik er helemaal niets van hebben
    Laat het de mensen in Henri H's topic maar niet horen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Standaard

boeit me niet.
    gibson is een bedrijf dat enkel maar denkt aan geld en niet aan goeie producten leveren...
    ik heb nu een paar gibsons gehad van de laatste jaren en dat ze die zo durven verkopen is een schande! maar dat is dan weer het gevolg van de quality control af te schaffen want dat is natuurlijk goedkoper.
    en al die weight relieved zooi allemaal tegenwoordig
    ik haat de nieuwe gibsons.

Senior Member

Standaard

Toch ben ik heel blij met mijn exemplaar uit 2007
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    Toch ben ik heel blij met mijn exemplaar uit 2007
    Ik met de mijne uit 2006!!! Beste SG die ik ken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Laat het de mensen in Henri H's topic maar niet horen.
    Die van mij komt uit '99.

Ff serieus, als jij en/of Yannick een probleem hebben met Gibson vind ik dat prima.
    Maar om alle Gibsons van na 2000 over één kam te scheren vind ik wel bedenkelijk, ook al besef ik dat jij die conclusie hebt getrokken nadat je een aantal Gibsons uit die periode hebt gehad. Misschien heb je gewoon pech gehad? Misschien is Gibson niet je sound, dat kan ook nog misschien, wel discutabel .

Bovendien komt mijn Gibson ook nog 's uit de custom shop, wat ook een verhaal apart is denk ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Die van mij komt uit '99.

Ff serieus, als jij en/of Yannick een probleem hebben met Gibson vind ik dat prima.
    Maar om alle Gibsons van na 2000 over één kam te scheren vind ik wel bedenkelijk, ook al besef ik dat jij die conclusie hebt getrokken nadat je een aantal Gibsons uit die periode hebt gehad. Misschien heb je gewoon pech gehad? Misschien is Gibson niet je sound, dat kan ook nog misschien, wel discutabel .

Bovendien komt mijn Gibson ook nog 's uit de custom shop, wat ook een verhaal apart is denk ik.
    Nee joh, Henri, ik was ook maar sarcastisch.
    Ik heb vele Gibsons in handen gehad, en mijn punt was in je topic meer ter ondersteuning van Arjanb01's opmerking dat het eigenlijk niet hoort te kunnen dat er 'open issues' zijn (of het nou matig fretwerk, een cheap-ass topkam, etc.) op gitaren met een dergelijk prijskaartje.
    Als je een Epi Les Paul koopt, weet je;
    -elementen vervangen
    -topkam vervangen
    -brug vervangen (Gotoh o.i.d.)
    -electronica vervangen

Daar is de prijs ook naar. En ik scheer zeker niet alle Gibsons over 1 kam. Alleen toen een zekere Gibson-liefhebber begon te bitchen, ja, dan 'the gloves come off'.
    En zo snap ik maar al te goed dat het Gibson niet aan te rekenen is dat er op jouw R9 een matige soldeerverbinding zit, als daar al eens aan gesleuteld is.
    Wat wel zo is (als eigenaar van 3 Burny Les Pauls); Burny's heb ik tot op heden blind kunnen kopen online. Met een Gibson zou ik dat niet durven. En 1 van die redenen is dat je helaas wel rekening dient te houden met het feit dat ze niet allemaal nagenoeg perfect zijn, ook al zou je dat eigenlijk mogen verwachten als je 3 à 4 mille neertelt voor een gitaar, toch?
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Standaard

ik vind gewoon dat de laatste jaren gibson niet veel meer heeft te maken met echte gibsons... ze liggen te sukkelen met hout, afwerking is bagger, al die weight relieved zooi, een paar belachelijke modellen, al die auto tuning rommel, belachelijke kleurtjes alof het een speelgoedgitaar is... teveel om op te noemen!
    en ja er zijn goede modellen maar er zijn er gewoon teveel waar je niet hetgene krijgt waar je voor betaald.
    ik ben een groot gibson fan maar dan toch maar de oudere modellen!

Senior Member

Standaard

Veel van jouw argumenten Yannick zijn een kwestie van smaak.... goede smaak dat wel, want wat dat betreft ben ik het grotendeels met je eens. Mijn voorkeur gaat eigenlijk nog steeds uit naar een Tobacco Burst uit de '70's, maar die vind je erg lastig.
    Maar je hoort me echt niet klagen over die R9, ook al was die vrij prijzig. Toen ik 'm inplugde op mijn Marshall in de oefenruimte was ik de prijs, en alle andere sores zomaar totaal vergeten.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten