Gister Low live gezien. Met stip mijn no.1 gitaarsound heeft die gast. Bloedmooie muziek ook.
Gister Low live gezien. Met stip mijn no.1 gitaarsound heeft die gast. Bloedmooie muziek ook.
Kaminski on Spotify https://open.spotify.com/album/3i96d...Q3u7fR-oPs8RHw
De complete nieuwe EP van Ghost. Of Ghost B.C. moet ik zeggen tegenwoordig geloof ik:
Niet vet? Ik vind het echt geniaal!![]()
Oh, btw, Harold, Soundgarden komt in 013, voorverkoop is vandaag begonnen geloof ik. Misschien iets voor jou, gij kruikezeiker?![]()
Ik heb Ghost trouwens ook op Graspop gezien. Wat een slappe hap. Als ze niet heel het jaar door carnaval zouden vieren, zou het gewoon een slechte en saaie 70's rockband geweest zijn. Maar nee: dankzij wat schmink en een stel jurken vind iedereen het ineens gaaf.
Dom klotevolk.
Ik had een beetje hetzelfde inderdaad, kan je geen ongelijk geven. Wel jammer, want ik wil ze echt graag nog een keer zien, al zijn en klinken ze inmiddels als fossielen.
Wat betreft Ghost, de schmink boeit me echt niet, ik vind het gewoon echt leuke muziek.
Groetjes, Soul
1990 Caballero - 2012 Fender Strat standard Mex Lake Placid Blue “Isabelle” - 1999 Fender Tele Brad Paisley Pink - 2012 Vox VT40+ - 2007 Duesenberg Starplayer TV Mike Campbell - 2013 Rickenbacker 4003 Fire Glo - 2013 Rumble 15
mijn favoriete cover artiesten
Favorieten/bladwijzers