Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 404 van 867 EersteEerste ... 304354394402403404405406414454504 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.031 t/m 4.040 van 8662
    Senior Member

Standaard

Bedankt voor de tekening. Nu nog iemand vinden die dat kan maken.

Junior Member

Standaard Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0

Hier is mijn zelfbouw pedalboard. Ik speel voornamelijk ambient gitaar, puur voor mezelf. Ik kon nergens een bord vinden dat voor mij de juiste breedte had. De zichtbare pedalen zijn niet meer actueel. De boss looper is vervangen door de boomerang 3 en er is intussen een demon dual mode tubescreamer toegevoegd. Een neunaber stereo wet reverb en een trymon el capistan staan op mijn verlanglijstje. Ik denk er nog over om een micro pog toe te voegen naast de harmonist, maar ik wil eerst graag zien wat de harmonist te bieden heeft.

Routing voor versterker: buffer-volumepedaal (+tuner)-crybaby-buizencompressor-tube screamer-satchurator-plexitube-isp decimator

Fx loop: harmonist-mod core-time machine-cathedral-iRig Stomp-boomerang looper.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Ibanez AR325 & S470 DXQM - Tubemeister 18 & KLD PGA18HM. Custom 4 x 10 & Marshall Haze cab - Boomerang III looper - TC Flashback x4 - Digitech Digidelay - Diamond Fireburst - Radial Bigshot Boost - Radial Plexitube - Mad Pro Forest Green - EHX Cathedral - Boss TS-6 Harmonist - ISP decimator - Neunaber Stereo Wet

Senior Member

Standaard

Heb je toch een schema of tekening/schema van je input/output/send+return sectie?
    Ik denk dat ik 't wel kan uitpluizen, maar ik vraag me af waarom je return een switched jack heeft (wat doet de send bijvoorbeeld), en hoe het signaalpad loopt.
    Zit zelf ook te spelen met het idee om mijn kleine board (Bluesbreaker + Zoom G3) te voorzien van een soort interface die het Zoom pedaal ofwel in een fx-loop, ofwel direct achter de Bluesbreaker zet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Mijn pedalboard is af, en dan bedoel ik ook echt af. Sinds begin 2012 ben ik echt bezig geweest met het verzamelen van pedalen; sinds een half jaar is er een Pedaltrain 2, en sinds dit weekend zijn de inputs en outputs geïntegreerd in het bord. De meest recente toevoegingen zijn de El Cap en de flanger; de compressor en wah heb ik al sinds het begin der tijden.

Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Alles voor de amp(s) (Mesa Stiletto en Marshall 2204):

Crybaby GCB95 (true Bypass, bufferloos)
    RC Booster
    Goudie FX 808+
    Phase 90 (script)
    Ibanez DCF10
    Ibanez CS5
    Polytune
    Timeline.

Behalve de Polytune, wah en Timeline zit alles in de loops van de Musicomlab EFX MKII, bevalt goed.

Senior Member

Standaard

Na veel schuiven met pedalen eindelijk weer een lekker klein bordje. De bovenste rij staat live in de FX-loop, maar voor thuisgebruik staat alles in serie.

De TS-9 is gemod met een BurrBrown OPA2134 opamp, die klinkt toch wel een stuk smoother.

De signaalketen is nu als volgt:
    - Polytune
    - Ibanez TS-9
    - MXR GT-OD
    - Mesa Rect-O-Verb preamp
    - Diamond Memory Lane Jr (zeker een aanrader als je nog een goede delay zoekt)
    - MXR Carbon Copy
    - FX return

Ik gebruik de CC eigenlijk vooral voor wat meer ambient-achtige geluiden. Waarschijnlijk verhuist deze binnenkort naar een oefenbordje. De GT-OD gebruik ik om verschillende gitaren te kunnen gebruiken zonder aan de versterker te hoeven draaien, voornamelijk met m'n telecaster.

Overigens is dit bordje met de twee adapters daarboven doodstil. Ik heb ook getest met de Ciocks DC10, maar er is werkelijk geen enkel verschil te merken in sound en feel, zelfs met flink belabberde stroom uit het stopcontact (wasmachine stond aan, kun je erg duidelijk zien op de oscilloscoop). Ik heb wel bewust de bovenste en onderste rij een aparte adapter gegeven, met name die CC trekt erg veel stroom.
    Laatst gewijzigd door Heynis; 9 november 2013 om 22:17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ukeloeder Bekijk bericht
    Tijd om je onderschrift bij te werken. Gefeliciteerd. Eindelijk een ECHTE gitaar.

Standaard

Mijn plank van dit moment, laatste aanschaf is de MXR 10 bands EQ. Afgelopen jaar deze plank veel live gebruikt maar nu vooral in mijn eigen homestudio voor opnames. Al mijn (opgenomen) sounds haal ik uit mijn pedalen dus geen gebruik van plugins e.d. De controller is erg handig btw...

Senior Member

Standaard

Echt mooi spul!
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Mijn plank van dit moment
    ... en daarom heb ik mijn Nova Delay van een zonnebril voorzien ... wat een lichtbak

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    ... en daarom heb ik mijn Nova Delay van een zonnebril voorzien ... wat een lichtbak
    Haha, inderdaad een aardige dot licht. Moet wel zeggen dat deze delay mij enorm goed bevalt, en met name in een stereo setup. Zeer nauwkeurig in te stellen en hoewel digitaal klinkt het voor live en studio prima. Toch?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Haha, inderdaad een aardige dot licht. Moet wel zeggen dat deze delay mij enorm goed bevalt, en met name in een stereo setup. Zeer nauwkeurig in te stellen en hoewel digitaal klinkt het voor live en studio prima. Toch?
    Ik begin 'm te snappen, en daarmee ook goed te vinden. Ja, hij is digitaal, maakt niet uit of die ene pot op 'analoog' of 'tape' staat: hij klinkt digitaal.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten