Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1221 van 1797 EersteEerste ... 221721112111711211121912201221122212231231127113211721 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.201 t/m 12.210 van 17961
    Senior Member

Standaard

Die man is een bouwer, geen winkel met budget spullen. Ik heb voor de zekerheid nog even op z'n site gekeken maar hij maakt toch echt geen instrumenten met een H&K kop en plakt er al helemaal zeker geen Fender-decals op dus ik vraag me echt af hoe die sticker van hem daar komt? Ik kan me toch niet voorstellen dat hij zijn naam graag in verband ziet met zo'n prul ook al heeft hij er wel wat aan gedaan.
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 28 oktober 2013 om 18:04 Reden: aangevuld

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Is niks bijzonders hoor, The american Guitarstore plakte ook altijd stickers op gitaren die je gekocht had.
    Da's wat anders. Veel handelaren plakken (als reclame?) een stickertje achterop de headstock bij een nieuwe gitaar. Dat zie je dan als het goed is ook alvorens je de gitaar koopt. Als iemand dat ongevraagd na de aanschaf doet is ie idd lomp bezig.

Zelf heb ik hier een 2dehands bas waaraan ik kan zien dat ze bij Verspuy vandaan komt en een 2dehands akoestische western waaraan ik kan zien dat ze blijkbaar ooit nieuw in Exeter is verkocht.

Dat laatste vind ik eigenlijk nog wel grappig. Mensen denken dat ik die gitaar daar gekocht heb (edit: blijkbaar heeft de vorige eigenaar wel het 'made in ....' stickertje eraf gepeuterd, dat vond ie blijkbaar storender )

Maar als ik een gitaar zonder sticker ergens binnen breng voor alleen een afstelbeurtje of reparatie en degene die aan mijn gitaar werkt plakt er ongevraagd een sticker op... dan mag ie 'm er echt ook weer afhalen

Maar we dwalen af.

De gitaar in kwestie is niet door Patrick Koopman gebouwd of verkocht, dus die sticker heeft daar niks te zoeken.
    Laatst gewijzigd door Plant; 28 oktober 2013 om 21:32 Reden: stotteren
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Ik begin het vermoeden te krijgen dat iemand ze als zodanig eerst ook aan deze adverteerders heeft verkocht: "in Duitsland opgebouwd uit top-onderdelen van Fender". Het verhaal is opvallend gelijk (hoewel bij de eerdere het nog wat preciezer was met die "oud-medewerker van Fender".
    Of het is dezelfde verkoper met een andere naam. Wel typisch dat deze niet op MP adverteert.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik vind het bijzonder dat een gerespecteerd gitaar bouwer zijn stickertje op een prul van een instrument (met nep-logo etc.) plakt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Ik vind het bijzonder dat een gerespecteerd gitaar bouwer zijn stickertje op een prul van een instrument (met nep-logo etc.) plakt.
    Heeft ie ook niet gedaan denk ik.

Wil je ook zo'n sticker op je gitaar? (ok niet helemaal dezelfde dan). Leg maar een stickervel in je printer. Alsjeblieft:

"Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

De gitarist van mijn bandje laat zijn gitaren ook afstellen bij Koopmans en hij heeft ook van die stickers op de achterkant van de headstok. Doen wel meer reparateurs. Ik vind het verschrikkelijk. Kom ook bij enkele reparateurs nooit meer terug om deze reden. Sommige stickers krijg je er zo rottig af dat de lak beschadigd. En als je er iets van zegt zijn ze gepikeerd.
    Laatst gewijzigd door universe777; 29 oktober 2013 om 08:38 Reden: typo

Senior Member

Standaard

Ik kom al jaren bij Patrick en hij heeft nooit, maar dan ook echt nooit één stickertje op één van mijn gitaren geplakt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door universe777 Bekijk bericht
    De gitarist van mijn bandje laat zijn gitaren ook afstellen bij Koopmans en hij heeft ook van die stickers op de achterkant van de headstok. Doen wel meer reparateurs. Ik vind het verschrikkelijk. Kom ook bij enkele reparateurs nooit meer terug om deze reden. Sommige stickers krijg je er zo rottig af dat de lak beschadigd. En als je er iets van zegt zijn ze gepikeerd.
    Omdat een winkel of reparateur een stickertje op je gitaar plakt niet meer zaken doen vind ik echt overdreven. En die stickertjes krijg je er zonder problemen af zonder de hals te beschadigen. Als je lak daardoor beschadigt is er iets mis met de afwerking van je gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door universe777 Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Opzouten met die die stickers, Als je als reparateur dan toch perse iets wilt doen, hang er dan een kaartje aan.
    Ik wil het nog mee maken dat iemand een sticker op mijn peper dure Gibson plakt.

Standaard

Stickers ? het zou verboden moeten worden.
    Als ik een andere auto koop meld ik altijd dat er GEEN stickers op mogen, zelfs een nummerbordhouder met tekst van garage wil ik niet.
    Zitten er wel stickers op, tja jammer maar die gaan er echt eerst af alvorens ik betaal.
    Die nummerbordhouder neem ik zelf wel onder handen.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten