Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 401 van 866 EersteEerste ... 301351391399400401402403411451501 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.001 t/m 4.010 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Strak bordje! Dymotang to the limit.

Die Belton reverb. Hoe bevalt die, en naar welk schema heb je hem gebouwd? Ik gebruik al tijden een ehx stoeptegel voor mijn reverb (holier grail of zo), maar die is nou niet bepaald handig
    Erg fijne reverb, is mijn always on pedaal. Is van een bouwpakket van uk-electronics. http://uk-electronic.de/onlineshop/p...55e510ef10c93d

Senior Member

Standaard

Klein maar fijn. Meest recente aanwinst is de Spark Booster.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht

Ik moet die SB toch eens over mijn eigen amp proberen. Over een H&K Tubemeister 18 kon ik er niet gelukkig van worden, terwijl het een heel goed pedaal schijnt te zijn. Andere pedalen klonken er ook niet lekker over, dus hij krijgt nog een kans! Wat voor amp gebruik jij?

Senior Member

Standaard

Ik gebruik een AC30 (normaal gesproken ook niet echt pedalenvriendelijk). De OCD is (voor mijn doen) ingesteld als een vrij milde overdrive en dan gebruik de Spark Booster om alles iets te boosten. Ik gebruik de clean boost stand, dus dezelfde stand als de mini spark booster heeft). Die stand zorgt ervoor dat de tone niet superdrastisch veranderd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht

Mooi board! Daar zou ik me wel mee redden

Senior Member

Standaard

Even een kleine reorganisatie toegepast. Ik heb de Dunlop CAE Wah gekocht, lekker geluid, zowel clean als met distortion. Met de eigen boost kan je nog extra lekkere dingen toepassen.

Wellicht niet zo goed te zien, maar naast de Voodoo PP staat een klein passief DC filter van Lehle. Voor 40 euro ben ik van allerlei plop en kraakgeluidjes af, die veroorzaakt worden door de passieve pedaaltjes in de keten. Daarna nog een ruisonderdrukker van Boss en ik ben zo goed als vrij van ellende op het podium. Topsetje zo vind ik!

Lehle link: http://lehle.com/EN/Lehle-DC-Filter

Voor de rest is mijn plankje aardig vol. Maar veranderen zal het toch wel weer eens, al zitten er een flink aantal lange termijn blijvertjes bij inmiddels (Q tron, Ring Thing, Headrush, BBE Compressor)

You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

[QUOTE=EBOUE;3025116] (...) een kleine reorganisatie maar naast de Voodoo PP staat een klein passief DC filter van Lehle. Voor 40 euro ben ik van allerlei plop en kraakgeluidjes af, die veroorzaakt worden door de passieve pedaaltjes in de keten.

Lehle link: http://lehle.com/EN/Lehle-DC-Filter

Vertel eens: de voodoolab heeft toch geisoleerde uitgangen dus zou je van ploppen en kraken geen last meer moeten hebben?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ja dat is zo en het verschil met een of twee losse adaptoren was fenomenaal, dat valt niet te ontkennen. Allerlei hum/his/kraak geluiden waren simpelweg verdwenen. Maar wellicht telt dit ook wat mee: een enkele uitgang van de Voodoo splits ik op. Bovendien heb ik vier (3x analoog, 1x digitaal) in een loop zitten. Deze loop is passief (buzz electronics). Ik merk dat er desondanks deze voorzieningen wel plopjes komen als ik de Buzz bedien, maar ook bij de FS van de Mesa zelf. Ik heb niet alles zonder de Buzz getest, en met de Voodoo een A/B test gedaan. Door het installeren van zo'n board was me dat even wat teveel werk puur om het te willen weten. Wel sloot ik de Lehle aan en ik hoorde meteen verschil. Of eigenlijk: niet. Zoals het zou moeten. De Lehle nivelleert net die kleine voltageverschillen, veroorzaakt door de aansluiting van analoge pedaaltjes. Daardoor stellen ze, krijg je de plopjes. Nu niet meer. Blijkbaar.

Ik denk overigens dat de BBE Compressor weer op de PP komt, zodat de Akai Headrush (blauwe linksonder) naar boven schuift, zodat de MXR CAE Dual Boost weer op de plank past. Blijft prutsen..
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 12 oktober 2013 om 16:54
    You can't be a vet. You rock too much.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Lekker zeg! Daar kun je wal wat spacy shit uit halen denk ik zo!
    In welke band speel je?

Senior Member

Standaard

Hoe bevalt de EHX Ring Thing?
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten