Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 400 van 866 EersteEerste ... 300350390398399400401402410450500 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.991 t/m 4.000 van 8652
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    dit is eigenlijk wel mn vaste pedalen set-up
    Oei, weet je dat zeker? Deze woorden heb ik namelijk zelf ook vaker uitgesproken, maar dan wissel je van band/stijl, komt er iets nieuws op je pad, raak je op iets uitgekeken, wil je gewoon iets anders, gaat er iets kapot, heb je een andere gitaar/amp waarbij iets niet meer zo lekker werkt, etc... Zeker als je de volgorde nog niet weet zou ik nog een keer nadenken. Maargoed, als het echt vast is dan is vastschroeven natuurlijk fijner ja.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperFuzz Bekijk bericht
    Oei, weet je dat zeker? Deze woorden heb ik namelijk zelf ook vaker uitgesproken, maar dan wissel je van band/stijl, komt er iets nieuws op je pad, raak je op iets uitgekeken, wil je gewoon iets anders, gaat er iets kapot, heb je een andere gitaar/amp waarbij iets niet meer zo lekker werkt, etc... Zeker als je de volgorde nog niet weet zou ik nog een keer nadenken. Maargoed, als het echt vast is dan is vastschroeven natuurlijk fijner ja.
    Ja ik weet het.... Ik hoor het mijzelf ook vaak zeggen. Ik wissel nog vaak van pedaaltjes, maar verkoop mijn oude pedaaltjes niet. Nar verloop van tijd gooi ik toch mijn oude pedaaltjes terug op mijn plank. Met andere woorden... dit is ongeveer wel mijn vaste set-up aan het worden....

Senior Member

Standaard

Ik heb hetzelfde ongeveer, alleen gaan bij mij de vaste pedaaltjes kapot (Ross Phaser, WH10) dus nu een CryBaby en MXR Script phaser op mijn board staan ..... helaas geen representatieve foto op dit moment.

Senior Member

Standaard

Ik moet zeggen dat ik met de komst van een andere amp wat overdrives bij geplaatst heb, aangezien die zowat clean staat maar dat de rest er eigenlijk allemaal al zo'n krap jaar vast op staat Terwijl ik daarvoor toch regelmatig switchte.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Update Alles weer van de Pedaltrain af en op het andere board :
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Mijn plankje.
    Inmiddels zijn er kleine aanpassingen geweest mbt kabels en voeding.

wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?

Senior Member

Standaard

Hier doe ik het nu mee. Mag nog een octafuzz bij. Ikheb geboden op die van Ieme maar die reageert niet.

[IMG][/IMG]
    prut...

Senior Member

Standaard

Laatst een case aangeschaft, en m'n 'eerste echte' pedalboard opgezet. Op het verlanglijstje (voor de lange termijn) staan lava cables, een fatsoenlijke voeding, een betere delay en een vette fuzz. Maar tot nu toe, dikke prima!

Volgorde:gitaar --> Korg pitchblack- EHX small stone nano - Morley bad horsey 2 - Fulltone full drive 2 clone - Trex overdrive - EHX small clone - Carl Martin Surf trem - biyang baby boom delay - EHX nano booster --> Epiphone Blues Custom.

Senior Member

Standaard

Update van mijn pedalboardje. Het word steeds meer zelfbouw. Ben wel blij met het resultaat, en de sound.

Senior Member

Standaard

Strak bordje! Dymotang to the limit.

Die Belton reverb. Hoe bevalt die, en naar welk schema heb je hem gebouwd? Ik gebruik al tijden een ehx stoeptegel voor mijn reverb (holier grail of zo), maar die is nou niet bepaald handig
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten