Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 393 van 867 EersteEerste ... 293343383391392393394395403443493 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.921 t/m 3.930 van 8664

Standaard

Ah, eens kijken. Verhaaltje opnieuw alleen dan korter. Bouwverslag in fotos!

puzzelstukjes

Adapters

Eindresultaat

En dus netjes in een koffertje van de kringloop

En als dit niet werkt dan hou ik het voor gezien

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audiogijs Bekijk bericht
    En dus netjes in een koffertje van de kringloop

En als dit niet werkt dan hou ik het voor gezien
    Een DelSey-koffer? Die dingen gaan nooit kapot!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Mijn plankie! Dit is wat ik komende Horizontour met Zoé Red ga gebruiken.

SD9 -> BOR -> Dt10 -> Stereo Chorus -> Memory Toy. Gevoed met een Harley Benton Powerplant JR. Normaal heb ik ook een Boss TR-2, maar die neem ik nu niet meer omdat -ie niet past én en al een tremolo op m'n Fender Excelsior zit.

Dit is trouwens een Pedaltrain Mini.
    Kun je op zo'n pedaltrain mini de voeding niet onder het board schroeven?

Ik zit er over na te denken om mijn pedalencollectie flink uit te dunnen en te gaan voor een klein en lichtgewicht boardje. Zo'n pedaltrain mini lijkt mij dan wel wat.

Senior Member

Standaard

... Ik heb dat regelmatig gedaan. Na 2 repetities begon ik mn andere pedaaltjes weer te missen...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    ... Ik heb dat regelmatig gedaan. Na 2 repetities begon ik mn andere pedaaltjes weer te missen...
    Dit is nu mijn board .
    De wah en chorus/delay gebruik ik vrijwel niet. Eigenlijk is het is bij mij drive, beetje meer drive en dan nog iets meer drive.

Plus die hardcase (zit trolley koffer bij op wielen) is wel heel stevig en goed qua bescherming, maar recentelijk ben ik van de 'less is more' en vooral 'minder gewicht'.

En...nog iets, sinds ik recentelijk een vox tonelab (LE) heb gekocht/ontdekt, speel ik de laatste tijd daar vooral mee. Ik krijg daar een lekker geluid uit en mis mijn pedalen tot nu toe niet. Dus ga ze niet allemaal wegdoen, maar wel uitdunnen.
    Is het plan!

Standaard

klopt! ik heb dat ding ergens in 2002 gekocht bij de kringloopwinkel voor 3 euro, prijsje zit er ook nog steeds op, alleen de inhoud is door de jaren heen veranderd

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    Kun je op zo'n pedaltrain mini de voeding niet onder het board schroeven?

Ik zit er over na te denken om mijn pedalencollectie flink uit te dunnen en te gaan voor een klein en lichtgewicht boardje. Zo'n pedaltrain mini lijkt mij dan wel wat.
    Ja dit is ideaal hoor! Maar die voeding past er niet onder, nee. De mini is vrij laag..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    De wah en chorus/delay gebruik ik vrijwel niet. Eigenlijk is het is bij mij drive, beetje meer drive en dan nog iets meer drive.

Plus die hardcase (zit trolley koffer bij op wielen) is wel heel stevig en goed qua bescherming, maar recentelijk ben ik van de 'less is more' en vooral 'minder gewicht'.

En...nog iets, sinds ik recentelijk een vox tonelab (LE) heb gekocht/ontdekt, speel ik de laatste tijd daar vooral mee. Ik krijg daar een lekker geluid uit en mis mijn pedalen tot nu toe niet. Dus ga ze niet allemaal wegdoen, maar wel uitdunnen.
    Is het plan!
    Sowieso zou ik dan de H20 en de tuner eraf gooien en inruilen voor een zoom ms50. Als je geen probleem hebt met de tonelab kan de ms50 je vast ook wel bekoren.

Klein is fijn!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Sowieso zou ik dan de H20 en de tuner eraf gooien en inruilen voor een zoom ms50. Als je geen probleem hebt met de tonelab kan de ms50 je vast ook wel bekoren.

Klein is fijn!

Helemaal mee eens!
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht

Klein is fijn!
    Bedankt voor de tip. Goh, gaat een wereld voor mij open...Zo'n Zoom is misschien inderdaad wel wat...Hmmm...zal me d'r in gaan verdiepen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten