Ah, eens kijken. Verhaaltje opnieuw alleen dan korter. Bouwverslag in fotos!
puzzelstukjes
Adapters
Eindresultaat
En dus netjes in een koffertje van de kringloop
En als dit niet werkt dan hou ik het voor gezien
Ah, eens kijken. Verhaaltje opnieuw alleen dan korter. Bouwverslag in fotos!
puzzelstukjes
Adapters
Eindresultaat
En dus netjes in een koffertje van de kringloop
En als dit niet werkt dan hou ik het voor gezien
... Ik heb dat regelmatig gedaan. Na 2 repetities begon ik mn andere pedaaltjes weer te missen...
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Dit is nu mijn board.
De wah en chorus/delay gebruik ik vrijwel niet. Eigenlijk is het is bij mij drive, beetje meer drive en dan nog iets meer drive.
Plus die hardcase (zit trolley koffer bij op wielen) is wel heel stevig en goed qua bescherming, maar recentelijk ben ik van de 'less is more' en vooral 'minder gewicht'.
En...nog iets, sinds ik recentelijk een vox tonelab (LE) heb gekocht/ontdekt, speel ik de laatste tijd daar vooral mee. Ik krijg daar een lekker geluid uit en mis mijn pedalen tot nu toe niet. Dus ga ze niet allemaal wegdoen, maar wel uitdunnen.
Is het plan!![]()
klopt! ik heb dat ding ergens in 2002 gekocht bij de kringloopwinkel voor 3 euro, prijsje zit er ook nog steeds op, alleen de inhoud is door de jaren heen veranderd![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers