Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 365 van 866 EersteEerste ... 265315355363364365366367375415465865 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.641 t/m 3.650 van 8652
    Senior Member

Standaard

Haha ja dat is gek he... ;-P... Maar net wat dikker is soms voor een stukje soleren goed genoeg. Het hoeft van mij niet gelijk veel harder, het moet gewoon iets meer door de mix snijden. Dat mega volume boost vind ik juist nooit zo mooi. Zeker niet als het knopje ( wat super los zit) wat is verdraaid. Dan schrikt iedereen zich de tering haha. De MT2 kan wel een volume boost gebruiken en iig geen gain boost, dat heeft ie al genoeg.
    Bij de MH heb ik altijd de gain op 3 over twaalf en de boost knop ingedrukt. Tone zo op 10 over twaalf. Soms iets verder, lijkt aan mn bui te liggen. Speel met strat.. Hoe heb jij hem staan?

Standaard

Mijn "nieuwe" Pedaltrain!
    Ivm kuren staat er inmiddels een BOSS DD-7 delay op, ipv de Nova Delay.

Ben er enorm blij mee, wat een gebruikersgemak.

ps. Heb er jaren van gedroomd in dit topic te kunnen posten..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JelmerOnGuitar Bekijk bericht

Ben er enorm blij mee, wat een gebruikersgemak.

ps. Heb er jaren van gedroomd in dit topic te kunnen posten..
    Kben blij dat je het gedaan hebt
    Moi geordend. Heb je dan de miserie al gevonden?
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JelmerOnGuitar Bekijk bericht
    Wat waren die kuren van de Nova Delay? Trok teveel milliamps en 12volt? Of gebrekkig apparaat?
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Standaard

@Il_Falco, Thanks! Nope nog niet gevonden.
    @kassie, het pedaal heeft digitale kuren, gaat wel aan alleen doet af en toe plotseling niks meer! Komt wel vaker voor zag ik en het pedaal heeft geen resetknop! :s

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    Foto'tje van m'n spul bij opnames van m'n bandje in de studio afgelopen weekend:
    Gitaren, tuner, LPB1, T-Rex Vibe, Way Huge Pork Loin distortion, Tremolo, Boss Space echo (eingelijk niet echt gebruikt, alleen voor wat lange, soundscape/spacy dingen), EQ/boost, Strymon El Capistan delay. En voordat 't naar m'n versterker ging nog door een Fostex spring reverb.

Wat een heeeul gaaf ogende set zo!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri92 Bekijk bericht
    Wat een heeeul gaaf ogende set zo!
    Thanks, ben er ook best wel tevreden mee! Speel vaak redelijk simpel, clean en zo nu en dan een effectje erbij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Senior Member

Standaard

Nieuwe rails! (maatje groter)
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

Geen foto gemaakt, maar ik heb gister even geëxperimenteerd met adapters (en daisy chains). Conclusie: de enige pedalen die echt hun eigen adapter willen zijn de Holy Grail en de Electric Mistress (die heb ik nog niet op daisy chain geprobeerd, kan ook niet).

Ik had eerst even alle andere pedalen op de Boss gezet, en dat ging wel goed. Echter, bij elkaar opgeteld trekken die pedalen (op papier althans) meer stroom dan de Boss kan leveren. Gelukkig heb ik twee adapters van Stagg die 1,7A kunnen leveren (tov 200mA van de Boss).

Dus: ZVEX Fuzz Probe (met speciale onderkant), MXR Phase90, Boss TU3, EHX LPB1, Mudhoney, Behringer VD400, Memory Boy, Vibratrem en Boss DD7, allemaal op dezelfde adapter. Geen storing! Wel een beetje ruis, maar niet méér dan ik al had.

Standaard

Bij mij loopt ook al jaren alles op 1 OneSpot. Het internet staat vol met klachten over dat ding, maar hij doet het bij mij meer dan prima. Delays in de signaalketen leveren geen extra ruis, zelfs toen ik nog een FX loop gebruikte was het prima.

En zoals beloofd, een foto in mijn eerstvolgende post
    Eindelijk kortere boutjes gevonden voor de Pork Loin, zodat het klitteband er onder kan. Zo irritant dat daar een imperiaal maatje inzit en je ze hier met een metrische tang dus niet korter kunt knippen. En probeer sowieso maar eens imperiale boutjes te vinden hier.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten