Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 364 van 866 EersteEerste ... 264314354362363364365366374414464864 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.631 t/m 3.640 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik moet het nog terughoren, maar de ZVEX is wat mij betreft met vlag en wimpel geslaagd.

Flink veel drive, stab halverwege, compressie en gate ongeveer zo dat hij in elk geval stil is als ik mijn gitaarvolume iets terugdraai (en anders zet ik hem wel gewoon uit). Ik had meer dan voldoende sustain, maar ook ruimte om te freaken, terwijl tijdens het spelen van normale lijntjes de probe-functie de kleur verandert (dus niet echt freakt, maar een beetje als een filter of EQ). Daarnaast denk ik dat een fuzz gewoon heel geschikt is.

Dus ik ben blij
    Klinkt als veel waar voor je geld uit één kastje! Goed om te horen dat je er mee uit de voeten kan.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Klinkt als veel waar voor je geld uit één kastje! Goed om te horen dat je er mee uit de voeten kan.
    Nou, me dunkt. €190 vind ik een hoop geld, zeker tweedehands

Senior Member

Standaard

Werkt dat goed? Om de lpb-1 voor de mudhoney te plaatsen?

Senior Member

Standaard

tsjah, wat heet goed? Alsof je de Mudhoney een schop onder z'n kont geeft, maar niet dat het per se een gouden combinatie is.

Senior Member

Standaard

Ahh ok. Ik heb zelf de lpb-1 momenteel er achter staan. De beste combi vond ik zelf tot nu toe gewoon een Tubescreamer er voor.

Standaard

Foto'tje van m'n spul bij opnames van m'n bandje in de studio afgelopen weekend:
    Gitaren, tuner, LPB1, T-Rex Vibe, Way Huge Pork Loin distortion, Tremolo, Boss Space echo (eingelijk niet echt gebruikt, alleen voor wat lange, soundscape/spacy dingen), EQ/boost, Strymon El Capistan delay. En voordat 't naar m'n versterker ging nog door een Fostex spring reverb.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Senior Member

Standaard

ziet er lekker uit!

@Rooker, ik gebruik mijn LPB1 zowel als boost voor de Mudhoney als voor clean boost. Ook dan geeft hij al snel een randje en klinkt hij sowieso niet neutraal, maar wel erg lekker als ik met strijkstok speel. Hij voldoet echt prima, en heb er ook niet zo'n behoefte aan om dan geld uit te geven aan iets duurders.

Senior Member

Standaard

Nee, zeker mee eens. Duurder is niet altijd beter, daar ben ik al wel achter. Ik ga het ook binnenkort eens omgooien. Volgens mij klinkt de LPB-1 lekkerder als hij voor de mudhoney staat. Heb je met solo's iets meer oversturing en een kleine volume boost.. Toch??
    Nu geeft hij vooral een volume boost en mis je toch net iets met een solo.
    Bij mij word de volgorde dan Wah-MT2-Lpb1-RocketAnimal-Mudhoney..

Senior Member

Standaard

Marginale update, nieuwe patch kabels. Zit nu een lava cables solderless setje op, super kleine pluggen, echt tof! En handig .

Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Nee, zeker mee eens. Duurder is niet altijd beter, daar ben ik al wel achter. Ik ga het ook binnenkort eens omgooien. Volgens mij klinkt de LPB-1 lekkerder als hij voor de mudhoney staat. Heb je met solo's iets meer oversturing en een kleine volume boost.. Toch??
    Nu geeft hij vooral een volume boost en mis je toch net iets met een solo.
    Bij mij word de volgorde dan Wah-MT2-Lpb1-RocketAnimal-Mudhoney..
    Zal ervan afhangen hoe stevig je Mudhoney staat, maar bij mij geeft-ie nul volumeboost voorzover ik kan horen. Echt alleen meer gain (en flink wat dikker).

En ja, na de mudhoney geeft je cleanboost inderdaad alleen maar meer volume, in principe

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten