Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Werkt dat goed? Om de lpb-1 voor de mudhoney te plaatsen?
tsjah, wat heet goed? Alsof je de Mudhoney een schop onder z'n kont geeft, maar niet dat het per se een gouden combinatie is.
Ahh ok. Ik heb zelf de lpb-1 momenteel er achter staan. De beste combi vond ik zelf tot nu toe gewoon een Tubescreamer er voor.
Foto'tje van m'n spul bij opnames van m'n bandje in de studio afgelopen weekend:
Gitaren, tuner, LPB1, T-Rex Vibe, Way Huge Pork Loin distortion, Tremolo, Boss Space echo (eingelijk niet echt gebruikt, alleen voor wat lange, soundscape/spacy dingen), EQ/boost, Strymon El Capistan delay. En voordat 't naar m'n versterker ging nog door een Fostex spring reverb.
![]()
Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: SoundcloudOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
ziet er lekker uit!
@Rooker, ik gebruik mijn LPB1 zowel als boost voor de Mudhoney als voor clean boost. Ook dan geeft hij al snel een randje en klinkt hij sowieso niet neutraal, maar wel erg lekker als ik met strijkstok speel. Hij voldoet echt prima, en heb er ook niet zo'n behoefte aan om dan geld uit te geven aan iets duurders.
Nee, zeker mee eens. Duurder is niet altijd beter, daar ben ik al wel achter. Ik ga het ook binnenkort eens omgooien. Volgens mij klinkt de LPB-1 lekkerder als hij voor de mudhoney staat. Heb je met solo's iets meer oversturing en een kleine volume boost.. Toch??
Nu geeft hij vooral een volume boost en mis je toch net iets met een solo.
Bij mij word de volgorde dan Wah-MT2-Lpb1-RocketAnimal-Mudhoney..
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Favorieten/bladwijzers