Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 360 van 866 EersteEerste ... 260310350358359360361362370410460860 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.591 t/m 3.600 van 8652
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    (ah je het het al gefixed met je foto)

Wel een geinig lawaai bordje lijkt mij zo
    Ja ik vergis me altijd met het selecteren van de juiste link :-S

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MjS Bekijk bericht

PT jr. met Korg Pitchblack, Bogner Ecstasy Blue, EHX LPB1 en MXR Carbon Copy.

De Bogner neemt de plaats van mijn Hoof fuzz en TS9 in
    Fijn dit. Trem d'r bij en ik neem 'm.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Fijn dit. Trem d'r bij en ik neem 'm.
    Ha, thanks. Ben er erg ook erg tevreden mee.

Senior Member

Standaard

Erbij: ZVEX Fuzz Probe! Eraf: Proco Rat.

Merkte steeds meer dat de Rat niet helemaal geschikt is in The Hubschrauber.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht

Erbij: ZVEX Fuzz Probe! Eraf: Proco Rat.

Merkte steeds meer dat de Rat niet helemaal geschikt is in The Hubschrauber.
    Tof board. Hoe werkt zo'n Probe nou? Is dat een beetje bruikbaar? Ik vind het er altijd een beetje uitzien als een gimmick, maar kan er natuurlijk ook naast zitten.

Senior Member

Standaard

Ik ben nog aan het uitproberen, heb hem net 1 dag in huis (en de nodige tijd gestoken in het reorganiseren van mn plank, en de volgorde bepalen natuurlijk).

Het probe-gedeelte werkt in feite als een expressiepedaal dat je naar keuze lomp of subtiel kunt bedienen. Met je voet, zeker als je schoenen aan hebt, ben je redelijk lomp. Maar als je met je tenen beweegt of gewon met je hand, dan kun je wel subtiele en vooral sneller de parameter bedienen.

Gezien de aard van dit pedaal is het inderdaad wel een gimmick. Je kunt ermee freaken, that's it. Zeker omdat de Stab, Comp en Gate zó interactief zijn is het zoeken naar een fuzz die normaal lekker is, en die je ook nog ruimte geeft om wat nuttigs te doen met de probe. Ik heb nu wel zoiets, maar perfect is het nog niet: de Stab staat standaard redelijk laag (dus instabiel) omdat je anders niks aan de probe hebt (bedient de Stab tussen de stand van die pot en de max), en dan heb je, zeker met hoge drive, best wat gate nodig om geen enorm lawaai te krijgen (ik vind het wel fijn om stil te zijn als ik niet speel). Gevolg daarvan is dat je sustain heel abrupt en onnatuurlijk wordt afgekapt.

Morgen repetitie (nouja, zonder drummer dus niet volwaardig). De tijd zal leren of ik er mee om kan gaan en of het geschikt is in de band. Ik denk dat het wel wat wordt, maar ik zal er wel echt mee om moeten leren gaan. Nu is het bijvoorbeeld zo dat als je één pot bijstelt, je vaak een ander ook zult moeten aanpassen. Met een beetje pech gaat het ongecontroleerd piepen...

Senior Member

Standaard

Daar was ie dan.
    I call it: controlled chaos.

Hoofdzaken: Line6 FM4 met Digidelay in een loop. Wah, Q-tron. EHX Ring Thing, EBS Unichorus en Headrush 2.
    Chorus en Headrush in de FX-loop, rest van de pedalen in Buzz Electronics. Allen gevoed door Pedalpower 2 van Voodoo.
    Vlak voor de amp nog een Boss NS.

Heel veel sounds te genereren, compact (past in een gigbag) en weinig ruis.
    Aangesloten op een Mesa Boogie Subway Reverb (monster in een klein kastje: sluit'm maar eens aan op een 4.12" .. holy fuck). Vandaar ook de footswitch voor de Buzz 5-Looper.

Bier protection: als eerste het soort feestje waar je speelt en het publiek wat er komt. Als tweede een tafel op z'n kant of zelfgemaakte kap ervoor zetten. Werkt perfect.
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 4 mei 2013 om 17:47
    You can't be a vet. You rock too much.

Standaard

Zo. BBE wah erbij, klinkt supervet!

EJ

Senior Member

Standaard

Hier mijn bordje, ben vooral erg fan van de memory lane jr en de fulltone ocd.
    Laatst gewijzigd door Gitaar4LifeDude; 6 mei 2013 om 10:51
    Gear: Paul Reed Smith CU-22 + Fender Stratocaster '57 customshop relic + Fender telecaster -->
    EQD dirt transmitter --> Boss Tu3 --> Fulltone OCD --> Timmy --> Xotic RC booster --> Diamond memory lane jr. --> Boss dd6 --> Fender Supersonic 22.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Geen grote wijziging bovenop: Nova Delay en de Deep Blue Delay eraf, Timeline erop.

Qua stroomvoorziening de boel aangepakt. De Boss CS-2 krijgt nu netjes 12v, geïsoleerd. Ook de Hartman flanger is nu geïsoleerd, wat een hoop lawaai scheelt. De Timeline is ook geïsoleerd, maar dan met een adapter die wat meer stroom levert. De Sun Face fuzz heeft geen adapter ingang en wordt gevoed met een 'virtuele batterij', die ik gewoon aan de batterijconnector klik. Het geheel wordt gevoed door een Gigrig Generator, verstopt aan de onderkant. Deze levert via de vier 'distributors' stroom aan alle pedalen.

Sorry voor de slechte foto.

De podXT zorgt ervoor, dat ik er thuis ook nog wat aan heb

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten