PT jr. met Korg Pitchblack, Bogner Ecstasy Blue, EHX LPB1 en MXR Carbon Copy.
De Bogner neemt de plaats van mijn Hoof fuzz en TS9 in
PT jr. met Korg Pitchblack, Bogner Ecstasy Blue, EHX LPB1 en MXR Carbon Copy.
De Bogner neemt de plaats van mijn Hoof fuzz en TS9 in
Je bedoelt Pedaltrain Mini, maar cool board. Ik heb ook een mini.
Mijn eerste (zelfgemaakte) pedalboard, niet heel indrukwekkende pedaaltjes, maar goed ;-)
![]()
Waarom staan er 3 pedalen andersom?
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Omdat de patchkabel tussen de crunch distortion en de big muff niet lang genoeg is om de muff rechts neer te zetten. En anders heb de ins en outs van de verschillende pedalen niet logisch bij elkaar zitten. Achteraf gezien hoeft dat ook niet. Misschien dat ik ze nog wel omdraai, dat is het voordeel van klittenband natuurlijk.
Ik ben ook geen tapdanser, dus hoef niet snel te kunnen schakelen.
Zo trap je wel geheid nog een keer van die achterste rij pedalen een knop naar de knoppen (haha). Voor een paar centen heb je ook een langere patchkabel, of je maakt ze zelf![]()
Toffe plankjes! Ik zie trouwens dat 2 van jullie powerplant jr's gebruiken, bevallen ze?
@MJS: Die bogner blue, is dat wat?
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Ik heb geen ervaring met andere voedingen, maar deze doet gewoon zijn ding. Niks mis mee verder.
Ha, het was nog vroeg. Een Mini inderdaad.
Powerplant JR: yes, bevalt prima. Eerste exemplaar die ik kreeg had een rammeltje (los onderdeeltje of zo) en dat vertrouwde ik niet, Thomann heeft toen kosteloos een nieuwe opgestuurd en die doet het nu al bijna een jaar probleemloos. Geen ruis of brom, doet het dus helemaal prima. Het grootste nadeel is dat 'ie net iets te groot is om in de gleuf achteraan de PT mini te passen (zoals een Trex JR wel doet).
De Bogner pedalen leken me erg duur. Heck, mijn versterker is niet veel duurder. Maar na alle goede reviews en filmpjes toch maar eens gaan testen. Ik was bang dat de Blue te weinig gain had maar dat is (zeker met boost aan) dus niet zo. En het klinkt echt heel erg goed. De eerste drive (heb gehad: MI Audio Crunchbox, H&K Tubeman, Koch Pedaltone, Suhr Riot, Weehbo JCM Drive, Zvex Box of Rock, diverse modelers) die echt heel fijn aanslaggevoelig is en een open en mooie gainstructuur heeft zonder in te boeten aan laag danwel hoog. Honeymoon phase nog wel hoorzal tzt eens een reviewtje tikken.
Soundsampletje: SoundCloud
Laatst gewijzigd door MjS; 28 april 2013 om 15:19
Wat aanpassingen gedaan. De carbon copy eraf omdat ik toch vaak de hold-functie op de dd-6 gebruik. Kwam mooi uit dat ik een knop mis op mn maxon, kon nu net mn fuzzface er tussen wringen. Alleen nog ff wat kabeltjes wegwerken. En bizar genoeg een niet brommende Holy Grail in deze opstelling.
[IMG][/IMG]
Favorieten/bladwijzers