--------------------------------------------------------------------------------------
Rock&Roll!
Wauw, vette Tele!!
@epiusa, prachtig ding!
Ik ben sinds zaterdag ook de blije eigenaar van m'n eerste Tele ooit;
een G&L Asat Classic Tribute in -uiteraard- butterscotch blonde. Speelt lekker, wel echt werken, is geen dunne nek (+/21 à 22mm bij de 12e fret).
Foto's volgen nog.
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Hey Remco, je bent toch niet ziek? Dat we na 20 jaar nog het moment meemaken dat jij aan de Tele gaat
Is nou niet echt Tributör materiaal
Gr., mark
Nukkie! Ja, het kostte me ook bijna 20 jaar om aan m'n eerste Gibson te geraken... Maar goed, die Tele ga ik ook meer voor classic rock/country/blues dingen gebruiken. Heb 'm gisteren in open G gestemd, en gelijk maar effe Honky Tonk Woman leren spelen, samen met Joe Walsh's "Life's been Good". Dat intro vind ik ook wel zeer Tele-geschikt materiaal.
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Ach ja joh, wijsheid komt met de jaren... Ach je deze trend doorzet, sta je gewoon over een paar weken te linedancen...
Heeft Joe W. "Life's been good" niet gespeeld op een Les Paul? Live volgens mij in ieder geval wel, zeker in de Eagles jaren.
In het kader van on-topic blijven, waar blijven de foto's? Ben wel benieuwd naar de G&L!
"There is nothing conceptually better than Rock & Roll"
Kleine update van m'n tonemonstertje:
Kapje over het brugelement geplaatst, ziet er toch beter uit. Over de P-rails in de nek komt nog zo'n nikkel kapje zonder gaatjes, maar zo ziet het er op zich wat mij betreft al goed uit. Wat het met de klank doet heb ik nog niet getest eigenlijk, zal ik morgen nog even doen.
Mijn vriendin heeft een term bedacht voor "iets niet verdienen", ze noemt dat "zich zelf verwennen".
Jezelf verwennen schijnt goed voor het karma te zijn zegt ze. En ja, dat klinkt plausibel.
Favorieten/bladwijzers