Dus dan wil het zeggen dat je de w/z/w slagplaat van een 0,4mm dikke toplaag hebt voorzien? Hoe heb je dat gelijmd?
Net een nieuwe supro slagplaat gemaakt met tigerstripe, ook op een stuk w/z/w slagplaatmateriaal.
Met de pickguard adhesive sheet van stewmac. Het is niet zichtbaar, maar er zitten toch wat foutjes in, en ik vond het moeilijk handelbaar ...
Jou ervaring?
s.
Hardplasticlijm maar blijft vrij lastig om te lijmen. Snel werken, dik smeren en lang klemmen (twee dagen)
En natuurlijk goed schoonmaken/schuren
Favorieten/bladwijzers