Goddamn, oigun, mooi ding !

Dus dan wil het zeggen dat je de w/z/w slagplaat van een 0,4mm dikke toplaag hebt voorzien? Hoe heb je dat gelijmd?

Net een nieuwe supro slagplaat gemaakt met tigerstripe, ook op een stuk w/z/w slagplaatmateriaal.
Met de pickguard adhesive sheet van stewmac. Het is niet zichtbaar, maar er zitten toch wat foutjes in, en ik vond het moeilijk handelbaar ...


Jou ervaring?



s.