Gaaf hoor, heb je dat kopfineer met een fohn gebogen?
Gaaf hoor, heb je dat kopfineer met een fohn gebogen?
Hodverdomme..*, prevelde hij enigszins verbaasd en opgewonden bij het zien van -en vooral luisteren naar- het filmpje.
Tee.
*West-Vlamingen spreken de G niet uit
Tee.
Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.
Goddamn, oigun, mooi ding !
Dus dan wil het zeggen dat je de w/z/w slagplaat van een 0,4mm dikke toplaag hebt voorzien? Hoe heb je dat gelijmd?
Net een nieuwe supro slagplaat gemaakt met tigerstripe, ook op een stuk w/z/w slagplaatmateriaal.
Met de pickguard adhesive sheet van stewmac. Het is niet zichtbaar, maar er zitten toch wat foutjes in, en ik vond het moeilijk handelbaar ...
Jou ervaring?
s.
Die input! Ondersteboven binnenstebuiten. I love it!
![]()
"I am my own effect"
Angus Young
Mooi ding. Welke opname geeft deze gitaar nu het beste weer?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
In de krant..
Was ie dat toch! Ik vond hem al veel op jouw gitaar lijken toen ik het zag.
Mooie publiciteit.
Favorieten/bladwijzers