Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40

Discussie: Coodercaster.

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.616

    Standaard

    Gaaf hoor, heb je dat kopfineer met een fohn gebogen?

  2. #32

    Standaard

    Hodverdomme..*, prevelde hij enigszins verbaasd en opgewonden bij het zien van -en vooral luisteren naar- het filmpje.


    Tee.

    *West-Vlamingen spreken de G niet uit
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Is het materiaal op de headstock hetzelfde als de slagplaat? Het is een zeldzaam mooi instrument...

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
    Ja is hetzelfde, alleen het kopfineer is wat vergeeld gelakt, moet met de slagplaat ook nog een keer maar daar is nu geen tijd voor ivm drogen, optredens etc.

    Napoje: kopfineer gewoon met de hand gebogen, is maar 0.4mm dik

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Goddamn, oigun, mooi ding !

    Dus dan wil het zeggen dat je de w/z/w slagplaat van een 0,4mm dikke toplaag hebt voorzien? Hoe heb je dat gelijmd?

    Net een nieuwe supro slagplaat gemaakt met tigerstripe, ook op een stuk w/z/w slagplaatmateriaal.
    Met de pickguard adhesive sheet van stewmac. Het is niet zichtbaar, maar er zitten toch wat foutjes in, en ik vond het moeilijk handelbaar ...


    Jou ervaring?



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Die input! Ondersteboven binnenstebuiten. I love it!

    "I am my own effect"
    Angus Young

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Goddamn, oigun, mooi ding !

    Dus dan wil het zeggen dat je de w/z/w slagplaat van een 0,4mm dikke toplaag hebt voorzien? Hoe heb je dat gelijmd?

    Net een nieuwe supro slagplaat gemaakt met tigerstripe, ook op een stuk w/z/w slagplaatmateriaal.
    Met de pickguard adhesive sheet van stewmac. Het is niet zichtbaar, maar er zitten toch wat foutjes in, en ik vond het moeilijk handelbaar ...


    Jou ervaring?



    s.
    Hardplasticlijm maar blijft vrij lastig om te lijmen. Snel werken, dik smeren en lang klemmen (twee dagen)
    En natuurlijk goed schoonmaken/schuren

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    Hardplasticlijm maar blijft vrij lastig om te lijmen. Snel werken, dik smeren en lang klemmen (twee dagen)
    En natuurlijk goed schoonmaken/schuren
    Ach jammer, geen wonder trucje van jou


    Maar goed om te weten, volgende keer ook eens proberen .



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Mooi ding. Welke opname geeft deze gitaar nu het beste weer?

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  9. #39

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2009
    Berichten
    583

    Standaard

    Was ie dat toch! Ik vond hem al veel op jouw gitaar lijken toen ik het zag .
    Mooie publiciteit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top