Daft Punk - Alive 2007!
Moddervet.
Ik kwam van de week dit weer eens tegen; ik kende het al maar het blijft zo heerlijk dichtbij, alsof je bij hen in de oefenruimte staat:
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Voor als ACDC klaar is
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
speciaal voor Peter
Ook mooi!! Allemaal oude helden op een pagina bij elkaar.
Btw als je hier naar rush gaat zie je alleen ouwe kerels in het publiek, daar zijn er dus gewoon meiden meiden bij.
Oké, ze zijn een dagje ouder geworden en dat hoor je, maar het blijven toch wel iconen in hun genre hoor:
Favorieten/bladwijzers