Ik had de eerdere post een uur geleden of zo vlug-vlug gelezen, daarmee mijn vergissing, sorry!
Die 50/50's lijken me geweldige poweramps, een vriend van me heeft een quad preamp en een 50/50 poweramp, en dat klinkt super. Goede prijs zit denk ik tussen de 500 en 600.
Oh ok sorry, delete dan maar. En nu maar hopen dat een 'vreemde' hier een link/tip naar mijn advertentie zet...
Edit: heb em al verwijderd.
Laatst gewijzigd door Doefke; 5 november 2012 om 10:11
Ik heb intussen voor een prijsje een marshall 9100 kunnen overnemen van een vriend, maar ik had de voorbije dagen wel nog met de verkoper gemaild/onderhandeld. Vriendelijke kerel, met wat overtuiging kwamen we tot 650 en hij gooit er nog een gemodde marshall 9001 met footswitch bovenop. Ik weet niet goed of hij de advertentie heeft aangepast, maar vermits ik hem aan die prijs had kunnen kopen, zou je hem eens kunnen proberen mailen als iemand hem wil.
Ik las toch vaak dat "men" als rack power amp over het algemeen niet zo heel enthousiast was over de 50/50, maar wel over de 20/20.
Misschien dat de 50/50 wel lekkerder matcht met een Mesa Pre?
Maar goed, je bent al voorzien van de 9100. Zitten er 5881 buizen in of EL34's?
Van wat ik gelezen heb, heeft die 50/50 een beetje mid bump, maar ik zag ook dat die deep mod hem veel beter geschikt maakt voor andere preamps dankzij onder andere de choke. Als ik een 50/50 had, zou ik er zeker die mod op toepassen, maar het exemplaar dat ik hier poste heeft de mod al.
Als ik die 9100 niet aan de helft van de prijs had kunnen overnemen, had ik de 50/50 genomen. Ziet er echt wel stevig spul uit.
Er zitten trouwens EL34's in nu.
Ok, helder. Bij Tools4Tones staat trouwens een Mesa 50/50 voor 450, geen verkeerde prijs dus.
Favorieten/bladwijzers