Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 116 van 169 EersteEerste ... 1666106114115116117118126166 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.151 t/m 1.160 van 1686
    Senior Member

Standaard

En meer bottom end(niet dat je dat nodig hebt met een mark III)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Ik mag zaterdag weer in een klein kroegje spelen met mijn Mark III. Ben bang dat mijn master niet boven de 1 uit gaat komen heheh

Standaard

In een klein kroegje gaat die van mij op half power, scheelt ook niet bijzonder veel in volume overigens. 150 watt lijkt me ook absoluut overkill, maar voor zo'n versterker is de prijs op zich niet heel gek denk ik.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Die mark is de mijne geweest, super versterker!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Die mark is de mijne geweest, super versterker!
    En je hebt hem verkocht omdat hij toch wel eigenlijk misschien eventueel 100watt teveel aan vermogen heeft
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    En je hebt hem verkocht omdat hij toch wel eigenlijk misschien eventueel 100watt teveel aan vermogen heeft
    Hij ging vreselijk hard, maar dat was niet de reden. Ik had terwijl ook nog een engl fireball, en ik wilde graag een les paul kopen, dus een amp verkopen, een gitaar derbij .

Standaard

Hey, ik lees hier al een tijdje jullie posts, maar nu zit ik zelf met een vraag dus heb ik een account aangemaakt.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie rack versterker. Ik heb een jmp1 voorversterker, maar nog geen eindtrap. In mijn zoektocht kwam ik deze tegen:
    Link
    Is dit wat? Ik heb er momenteel niet helemaal het budget voor, maar ik heb wel gehoord dat die versterkers hun geld waard zijn.
    (Excuseer als mijn vraag hier niet thuis hoort)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerard_C Bekijk bericht
    Is dit wat? Ik heb er momenteel niet helemaal het budget voor, maar ik heb wel gehoord dat die versterkers hun geld waard zijn.
    He Gerard, welkom!

Om gelijk maar je vraag te beantwoorden: het zijn hele goede versterkers, als het Mesa/Boogie geluid je ligt. Persoonlijk vond ik 'm te boomy/te weinig mids, maar dat is puur smaak.

Qua prijs zit hij wel aan de hoge kant: ik heb de mijne een jaar of 7 geleden met moeite voor €600 verkocht.

En of je vraag in het juiste topic staat: nee. Hier tippen wij anderen over koopjes/zeldzaam spul/etc. Als je op zoek bent naar tips voor eindversterkers moet je even een eigen topic openen ...

Standaard

Ok bedankt.
    Worden die dingen dan niet meer waard tegenwoordig? Ze worden toch al geruime tijd niet meer gemaakt? Het is namelijk de eerste die ik tegenkwam in een hele tijd. (buiten een andere op 2dehands, maar die is op een lelijke manier gemod met extra knoppen, die moet ik niet.)
    Ik heb de verkoper eens gecontacteerd, en hij zegt dat hij er niet per se de vraagprijs voor wilt, maar hij wilt hem wel naar waarde verkopen. Iemand een idee wat dat dan wel zou zijn? De nieuwe buizen die er inzitten zijn volgens mij al snel 80 euro, dus daar heb ik dan wel weer op uitgespaard.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Er zitten een of twee preampbuizen in zo een jmp-1, tien euro per stuk zoiets
    Heb je z'n vraag gelezen?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten