En meer bottom end(niet dat je dat nodig hebt met een mark III)
Ik mag zaterdag weer in een klein kroegje spelen met mijn Mark III. Ben bang dat mijn master niet boven de 1 uit gaat komen heheh
In een klein kroegje gaat die van mij op half power, scheelt ook niet bijzonder veel in volume overigens. 150 watt lijkt me ook absoluut overkill, maar voor zo'n versterker is de prijs op zich niet heel gek denk ik.
Die mark is de mijne geweest, super versterker!
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Hey, ik lees hier al een tijdje jullie posts, maar nu zit ik zelf met een vraag dus heb ik een account aangemaakt.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie rack versterker. Ik heb een jmp1 voorversterker, maar nog geen eindtrap. In mijn zoektocht kwam ik deze tegen:
Link
Is dit wat? Ik heb er momenteel niet helemaal het budget voor, maar ik heb wel gehoord dat die versterkers hun geld waard zijn.
(Excuseer als mijn vraag hier niet thuis hoort)
He Gerard, welkom!
Om gelijk maar je vraag te beantwoorden: het zijn hele goede versterkers, als het Mesa/Boogie geluid je ligt. Persoonlijk vond ik 'm te boomy/te weinig mids, maar dat is puur smaak.
Qua prijs zit hij wel aan de hoge kant: ik heb de mijne een jaar of 7 geleden met moeite voor €600 verkocht.
En of je vraag in het juiste topic staat: nee.Hier tippen wij anderen over koopjes/zeldzaam spul/etc. Als je op zoek bent naar tips voor eindversterkers moet je even een eigen topic openen ...
Ok bedankt.
Worden die dingen dan niet meer waard tegenwoordig? Ze worden toch al geruime tijd niet meer gemaakt? Het is namelijk de eerste die ik tegenkwam in een hele tijd. (buiten een andere op 2dehands, maar die is op een lelijke manier gemod met extra knoppen, die moet ik niet.)
Ik heb de verkoper eens gecontacteerd, en hij zegt dat hij er niet per se de vraagprijs voor wilt, maar hij wilt hem wel naar waarde verkopen. Iemand een idee wat dat dan wel zou zijn? De nieuwe buizen die er inzitten zijn volgens mij al snel 80 euro, dus daar heb ik dan wel weer op uitgespaard.
Favorieten/bladwijzers