dat 1e is ook de reden dat hij zo 'vaak' in/uit is geweest: standalone vond ik 'm erg 'speciaal', en vond het teveel gedoe om de hele tijd met volumepedaal en/of gitaarvolume bij te regelen.
Het valt overigens ook wel mee hoor, ik denk dat ik 1 of 2 keer een Ibanez SD9 had (die piepte en gaf vaak wekkerradio-geluidjes) en nog eens 2 keer de Maxon-versie.
Ook het SD9 'geheim' (toonpot dicht, matige gain en flink volume) was niet altijd even bruikbaar.
En met de Zendrive vond ik het moeilijk om beide karakters op elkaar af te stemmen.
Tegenwoordig past het pedaal wel beter bij me, en vind ik'm zelfs als standalone pedaal heel fijn.
Vanwege luiheid (of persoonlijkheid?) speel ik meestal over cleane versterkers of 'randje' met mijn pedalboard als extra kanalen/boosts.
Het is echter wel prettig om met de Blues Breaker nog een extra smaak te hebben, of een fijne boost voor de SD9..
Het is ook best afhankelijk van versterkers die je gebruikt: thuis speel ik vooral via Amplitube of amp-sims in een Zoom G3 (die erg prima zijn) en live speel ik sinds kort op een geleende London City top.
Met een Vox klinkt het volgens mij iets minder stoer..
Favorieten/bladwijzers