Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 283 van 867 EersteEerste ... 183233273281282283284285293333383783 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.821 t/m 2.830 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    het werkt! thanks
    no problemo

Moderator

Standaard

@Leon: met die jacks on top is een DT10 echt klein hoor, afhankelijk van de layout van je board. En verdomde betrouwbaar. Leuk board trouwens!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Mitch: Hoe bedoel je Jacks on top? Pitchblack is op zich wel 2x zo smal... Maar de DT-10 is op zich een prima tunertje.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Mitch: Hoe bedoel je Jacks on top? Pitchblack is op zich wel 2x zo smal... Maar de DT-10 is op zich een prima tunertje.
    Jacks-on-top van de DT-10 zitten aan de 'achterkant' ipv aan de zijkant.
    Met kabels erin (zelfs als ze haakse pluggen hebben), is de Pitchblack dus iets breder en lijkt de DT-10 niet zo groot.
    Op mijn plankje heb ik teveel 'achter' de pedalen staan, anders kon ik ze allemaal zij-aan-zij zetten..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Nieuwe indeling, de Bluesbreaker vind ik toch iets te fijn om de hele tijd als een 'satelliet' naast de PT te zetten.

Nobels ODR-1 (hoe tof hij ook klinkt) gaat er dus even af, misschien dat hij op mijn 'all-in-one' tas gaat met Zoom G3 en Fishman Powerblend voor hybride/piezo-gitaren..
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 28 oktober 2012 om 09:36
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3

Senior Member

Standaard

Is dat een SD-9?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

De gemene groene optater..

Heerlijk!

Senior Member

Standaard

Is dat een SD-9?
    Hmmmm, een bluesbreaker en sd-9.
    Da's ook de combi die ik gebruik bij mijn fender amps.
    Ik gebruik dan de Analogman KoT ipv de bluesbreaker, maar dat is ook een kopie van de blues breaker.
    Heerlijke combi....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Senior Member

Standaard

Is dat een SD-9?
    Yesjes, misschien wel het vaakst verkochte/gekochte pedaal in m'n bescheiden collectie en verleden.
    Deze was van een 'bekende gitarist' (de Pedaltrain trouwens ook, maar dan een ander), die me verzekerde: "nu nooit meer verkopen ...!"

Nu ik erover nadenk, het is ook op zijn advies dat ik die Blues Breaker serieus ben gaan zoeken (had er natuurlijk wel al over gehoord, als J. Mayer-fanboy...)...

@ZvP
    ... jazeker!

@MSNL
    Wauw, misschien teveel eer voor je, maar goed om te lezen dat ik een prettige combi heb gekozen.
    Gebruik je de KOT ná de SD9 of heb je'm ervoor?
    Ik heb heel lang proberen te stacken met verschillende drives, waaronder de Zen en de Shiba, maar het kleurde IMHO altijd net wat teveel. De Nobels is al wat beter, en de BB heb ik eerlijk gezegd maar een paar keer achter de SD9 gehad.

Na optreden van Landau in Zoetermeer heb ik besloten om die SD-9 gewoon vooraan te knallen, volumepot van gitaar te gebruiken en alles erachter als een 'extra boost' te gebruiken.
    Tot nu toe vind ik dat nog het beste werken, en -hele board bij elkaar- voor een schappelijk bedrag...

Senior Member

Standaard

Ik heb die SD-9 ook gehad, heel kort, maar vond hem als standalone drive niet bruikbaar. Niet heel dynamisch en weinig middengebied ofzo.. Nu heeft een maat van me hem overgekocht, en gebruikt hem om z'n Hook Captain 34 en/of Zvex Box of Rock te boosten (op de manier dat Landau 'm ook gebruikt geloof ik). Dát klinkt echt geweldig daarentegen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten