Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 160
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Leuk, al die ego's.
    Aardig liedje trouwens.
    En toch is dat wel ergens goed voor.
    Ik waardeerde altijd al de muziek van GJ, maar kende de muziek van Tristan eigenlijk helemaal niet. door deze discussie ben ik nu zijn muziek (Missilio, Snow_ruffmix, gaaf nummer zeg!!!) aan het luisteren en eerlijk gezegd zie ik hier iets moois ontstaan:

Ik begrijp de dialoog tussen beide heren nu beter, m.n. het commentaar van Tristan op GJ en ik vind dat GJ op zijn beurt een heel fair voorstel doet en ben ook erg benieuwd hoe een samenwerking tussen Tristan en Bibi zou gaan klinken.

Ik vind 'm goed, dit draadje!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert-Jan Bekijk bericht
    Tristan. Overtuig me maar. Ik daag jou uit een bovengemiddelde song te schrijven voor Bibi. Deal?
    Je hoeft toch niet "beter" dan iemand te zijn om kritiek te mogen leveren of wel dan?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Dat vind ik wel een leuke uitdaging.
    Ik zou dan echter geen song voor Bibi maar met Bibi schrijven, daar zit 'm al een gedeelte van het verschil.
    Daarbij denk ik dat de song (afgezien van het rapgedeelte dan) met een ander arrangement en een andere productie ook wel meer het karakter van Bibi naar boven kan halen.
    Natuurlijk moet Bibi er ook achter staan, dat bepaalt ze uiteraard zelf, maar ik vind het een leuk idee!

Ben benieuwd. Succes!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Je hoeft toch niet "beter" dan iemand te zijn om kritiek te mogen leveren of wel dan?
    Neenee, ssst, stil!

Mooi, die uitdaging van GJ en mooi dat Tristan daarop ingaat. Spannend!

Ik persoonlijk vind dan wel dat Tristan (i.s.m. Bibi) met een ander nummer moet komen en niet met zijn versie van dit nummer.
    Laatst gewijzigd door Stratman70; 9 oktober 2012 om 19:28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

Standaard

Ik zou Bibi graag eens wat anders horen zingen. Maar dat heb ik al heel vaak gezegd.
    Nu is het allemaal wat saai en gewoontjes, meestal met een beetje een dramatisch ondertoontje.
    Doe eens wat pittigs, vrolijks en vlots!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht

Nope en zo bedoel ik het ook niet. Maar ik vind dat Tristan wel aanleiding geeft om zijn visie en idee over hoe een song/productie karakter krijgt met ons te delen. En hoe kun je dat beter doen door het gewoon te doen. Dus nee ik praat niet in termen van beter/slechter. Lees al mijn posts maar in dit topic.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik heb wel eens het gevoel dat Hans Eykenaar er bij wordt gehaald voor zijn naam. Er zijn veel erg goede drummers in dit land die geen Hans heten.
    Nou ja zeg...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

@Stratman70:
    Bedankt man, eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik met de meeste nummers die op dit moment op de site staan niets te maken heb, we zijn druk bezig en dat komt allemaal nog.

@Gert-Jan:
    Wat dat betreft kunnen we dan sowieso elkaar de hand schudden, geouwehoer zegt een stuk minder dan doen.
    Ik ben tot nu toe overigens voornamelijk co-writer en gitarist/muzikant geweest dus wat ik ervan ga bakken als het doorgaat moeten we maar zien, mijn commentaar was ook geenszins bedoeld in de zin van "ik kan dat wel" want ik zit nog niet op het niveau waarover ik praat en waar ik naar streef aldus mijn eerlijke mening over mezelf.

@Hans:
    Laatst gewijzigd door Tristan; 9 oktober 2012 om 20:03

Moderator
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Pfff dan wordt Hans Eijkenaar cliché genoemd en komt die gene met Ton Dijkman aan zeg. Toffe drummer, maar inmiddels ook wel gehoord ofzo..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten